För oss med BIM 1-7 juli 2017
Efter två starka streck har man ägglossning 12-48 h efter :)
Efter två starka streck har man ägglossning 12-48 h efter :)
Oj vilken skillnad!! man kanske ska satsa mer på de lite dyrare testen?? kan man inte läsa på bruksanvisningen hur lågt lh den mäter? det gör de på grav testen....
ser nästan ut som att dina håller på att bli positiva :D
Testerna jag tog i tisdags är de starkaste hittils tänkte lägga upp hur det har sett ut lite
Mån 12/6

Tis 13/6

Tis 13/6 sen kväll+ons morgon 14/6

Ons 14/6

Tors 15/6
Hittils idag :)

Jag tror att min ägglossning skedde i onsdags kväll då jag under hela morgonen hade så kraftiga smärtor att jag hade problem att räta på mig...mest höger sida som varade långt ut på eftermiddagen...vad tror ni? :)
Ja du. Mina tester ser ut som om jag har bra stegring enligt stickorna. Enligt clearblue har jag inte ens fertila dagar nu:
Håller också tummarna för dig....konstigt att CB inte ger något utslag med den stegringen på stickorna? Är ju en kraftig stegring som jag hade från dag till dag....testa ikväll igen och försök att inte dricka så mycket minst 2 timmar innan.
Kul att se fler med ÄL på ingång...nu har jag kommit över till väntan som är oliiiiiiidlig hahaha...
Om vi ska maximera möjligheterna nu då. Vi hade sex igår kväll vid 20. Ska vi ha sex ikväll eller imorgon bitti? ...
Så, då har man gjort vad man kan denna månad för att få ett plus. Blir det inget mars barn är ju april mysigt också
Nu håller vi tummar och tår för alla som vill få ett plus på Stickan <3
Hej!
Hoppar in här.
Har dock bim den 8 Juli, en dag efter trådens namn. Är det ok om jag ändå hänger här inne?
ÄL 24 Juni enligt appen men har lite olika långa menscykler på 31-37 dagar. Vanligast är dock 36 dagar men vi får se.
Jag kör med äl-stickor och sekretmetoden.
Hur gör ni?
Heja oss. Nu ska det snart liggas massor!
Äl imorn tror jag. Ska snart testa med sticka. Sex imorse!! Woho och förhoppningsvis sex nån/några dagar framåt