• emizz

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Hmjn89 skrev 2017-06-22 22:41:24 följande:

Okej tjejer, lyssna på de här överanalyserande tecknen:

- Suuupersvullen om magen, gasig

- Hugg och smärta i livmodern/nedre delen av magen

- Minskad aptit men ändå konstant hungrig, vill bara ha frukt och saft

- Fredagsbubblet luktar sopor

- Lite yrsel och illamående under dagen

- Kissar massor, vilket luktar ammoniak (?)

- Så jäkla trött, sover och sover och sover men blir inte pigg.

Vanliga, överanalyserade ÄL-tecken, pre-semestermode eller tidiga tecken på grav? Hade det inte varit för att jag känner mig noll gravid hade jag nog vågat hoppas... (Men om jag inte är det blir det fan diet resten av sommaren )

Förlåt om jag är trög men menar du att detta är vanliga symptom som överanalyseras? Inbillas :)
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-23 09:34:16 följande:

Har kramper i magen och har spytt hela morgonen... Verkar som att jag "bara" varit magsjuk, alldeles för tidigt för gravsjuka

Usch krya på dig!!!
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-23 19:34:40 följande:

Haha nej, jag menar att det är de tecknen jag inbillar mig att jag själv har Men som sagt, var nog bara en begynnande magsjuka som spökade.

Glad midsommar på er!

Okej :) haha det är samma som jag har :)

Fast inte magsjuka :) tack och lov
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-23 21:27:01 följande:

Glad midsommar alla! Har en lättare släng av depression. Känner inga symtom äl +7, det närmar sig också mitt bf som jag skulle haft om jag inte fått missfall nr 2 i höstas :(

Usch, Depp

Beklagar missfallet :( förstår vekligen din depp...känslorna är verkligen en berg och dalbana
  • emizz
    Hansson88 skrev 2017-06-24 08:15:31 följande:

Hej tjejer!

Hur går det för er?

Har alla haft ägglossning nu?

Hej vet faktiskt inte hur det går riktigt har haft molvärk lite varje dag och ömma bröst fast det minskar nu tycker jag. Är på ÄL +10 idag och höll mig från att använda mitt test jag har hemma *hejja mig* har beställt hem testa tidigt som jag ska börja ta nästa vecka....nu börjar det närma sig lycka till alla <3
  • emizz
    EmmaoFredrik skrev 2017-06-24 17:58:05 följande:

Får man molnande värk i samma veva ägget släpper el hur funkar de ? Fått sån molande värk nu sedan 2h Tebax. Skit jobbigt.

Kan vara olika men jag fick det under ett par timmar den dagen jag hade beräknad ÄL...
  • emizz

Fan kunde inte hålla mig imorse från att ta ett test givetvis helt blankt...då blir man ju ännu mer deppig, vi får försöka hålla humöret uppe fast nu när det börjar närma sig är det minsann svårt!

Fruktansvärt med sådana mardrömmar kram till dig Hmjn80

• emizz
    typ89 skrev 2017-06-26 06:27:12 följande:

Min äl verkar bli sen denna gång (om den kommer alls) så kommer inte ha bim inom datum spannet på tråden iallafall.

Du kan väl stanna kvar ändå om du vill :)
  • emizz

Har haft en sådan otrolig klåda nu i två dagar i ansiktet, halsen på underarmarna och ryggen...molande värken känner jag av lite då och då samma med brösten...

Har någon av er varit med om klåda i tidig graviditet förut eller har kanske?

• emizz
    brennaV skrev 2017-06-26 10:41:17 följande:

Hmm, inte något jag haft. Hur många dagar kvar till bim?

Har 5 dagar kvar :)
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-27 17:25:20 följande:

Så jävla olikt mig, men jag tog ett gravtest billiga stickor från testlagret, äl +10. Var totalblankt! Depp de Lux så nu blir det ett glas rött!

åååh samma här Rynkar på näsan fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen Glad
  • emizz

God morgon alla!! Fröken röd tittade in här nu på morgonen 2 dagar tidigt...kommer ta en paus nu över sommaren och försöka njuta :)

Lycka till alla hoppas ni får de efterlängtade plusset inom snar framtid.

Kram

• emizz

Heej!

Har också plussat men sen dagen jag skulle haft mens (torsdags) fick jag blödning som mens fast lite mindre som slutat typ nu...tog ett nytt test senast idag som fortfarande är plus...tänkte ringa bm på torsdag...går isåfall in i v 6

Ehliaz-09 Alice-11 Bebis-18
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017