För oss med BIM 1-7 juli 2017
Finns ju massa olika sidor av detta men min kille sa imorse "tror inte jag kom så mycket" det spelar väl ingen roll egentligen haha?? Fan man blir knäpp med allt man tänker på :((
Finns ju massa olika sidor av detta men min kille sa imorse "tror inte jag kom så mycket" det spelar väl ingen roll egentligen haha?? Fan man blir knäpp med allt man tänker på :((
Tack söta för svar! Precis man får kanske sluta tänka för mycket oxå (dock typ omöjligt haha)
Ja verkligen! Har du haft äl eller hur var det? Jag hade blinkande gubbe igår men har inte testat med äl test än idag ...
Fick bara blinkande gubbe på cb test igår. Dock hade jag kissat strax innan plus att det ej var morgonurin. Fick på kvällen igår väldiga äl känningar i magen. Testet skulle förmodligngwn visat fast glad gubbe men fick kanske endast blinkande pga ej koncentrerat urin? Vad tror ni? Hade sex igår innan äl värk och nu på morgonen efter verken. Hoppas vi prickat in bra ...
Hade bestämt att ta en paus under semestern men hade ägglossning igår så körde på ändå. Fjärde försöket nu till första barnet :) va med i förra tråden också då flera av er var med.
Försöker att inte tänka på det och stressa med det är nog omöjligt. Det är ju en stor grej att skaffa barn så hur ska man inte kunna tänka på det?! Har haft flera känningar efter äl de andra försöken och inbillat mig otaliga känningar som ska tyda på graviditet men det är alltid bara PMS. Testoman är jag också så har tagit flera "testa tidigt" test innan BIM men ska försöka att inte göra det nu :)
Hur tänker ni kring midsommar? Ska ni dricka då?
Har känt en molande smärta från och till idag samt känt mig allmänt konstig...hoppas på att de gror något inuti mig och inte inbillning :D tror inte jag kommer kunna hålla mig till mer än ÄL+10 hahahaha.....
Åh när hade du bim nu igen?
Wohooo, spännande!!
Wow, vad spännande! När hade du ÄL? Vi har samma BIM du och jag men jag känner inte ett skvatt mer än de vanliga ÄL-tecknen.
Äl + 2. Moler på vänster sida där jag kände äl smärta i lördags. Ber fan till Gud att det tagit sig nu !!!!!