• emizz

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Jooosen skrev 2017-06-17 10:42:10 följande:

Finns ju massa olika sidor av detta men min kille sa imorse "tror inte jag kom så mycket" det spelar väl ingen roll egentligen haha?? Fan man blir knäpp med allt man tänker på :((

Inte riktigt säker på det där men det borde bli lite mindre för varje dag de får utlösning om man har sex flera dagar på rad...hinner inte producera upp igen antar jag men det behöver inte betyda att kvalitén är sämre för det...har läst någonstans att tre dagar på rad sen paus fast det kan ju vara en skröna.....bara kör på och glöm inte bort att njuta!!!!
  • emizz
    Jooosen skrev 2017-06-17 11:22:14 följande:

Tack söta för svar! Precis man får kanske sluta tänka för mycket oxå (dock typ omöjligt haha)

Håller med nästintill omöjligt att sluta tänka :) känner efter extra mycket nu tycker jag också...har lite molande och ilande värk från och till idag äh kan va jag som inbillar mig också haha
  • emizz
    Jooosen skrev 2017-06-17 12:24:00 följande:

Ja verkligen! Har du haft äl eller hur var det? Jag hade blinkande gubbe igår men har inte testat med äl test än idag ...

Fick positivt utslag i tisdags och hemsk smärta på onsdagen så hade min ÄL då...

Tänk på att med CB ska man ta med morgon urinen :) då blir det massa mys nu i helgen :)
  • emizz
    Jooosen skrev 2017-06-18 10:59:07 följande:

Fick bara blinkande gubbe på cb test igår. Dock hade jag kissat strax innan plus att det ej var morgonurin. Fick på kvällen igår väldiga äl känningar i magen. Testet skulle förmodligngwn visat fast glad gubbe men fick kanske endast blinkande pga ej koncentrerat urin? Vad tror ni? Hade sex igår innan äl värk och nu på morgonen efter verken. Hoppas vi prickat in bra ...

Kan vara så faktisk eftersom du inte använda morgonurinen kan resultatet bli felaktig. Håller tummarna för er :D
  • emizz
    LillaAw skrev 2017-06-18 12:07:58 följande:

Hade bestämt att ta en paus under semestern men hade ägglossning igår så körde på ändå. Fjärde försöket nu till första barnet :) va med i förra tråden också då flera av er var med.

Försöker att inte tänka på det och stressa med det är nog omöjligt. Det är ju en stor grej att skaffa barn så hur ska man inte kunna tänka på det?! Har haft flera känningar efter äl de andra försöken och inbillat mig otaliga känningar som ska tyda på graviditet men det är alltid bara PMS. Testoman är jag också så har tagit flera "testa tidigt" test innan BIM men ska försöka att inte göra det nu :)

Hur tänker ni kring midsommar? Ska ni dricka då?

Ja det är jättesvårt att sluta tänka på det hela tiden...efter flertalet försök bröt jag ihop för två veckor sedan när jag fick min mens inför min sambo, han sa till mig -ta det lugnt det kommer när det kommer och glöm inte bort att leva och njuta! Med allt mena han då haha :)

Vi kan inte göra så mycket mer än att kolla efter när vi har ägglossning sen får kroppen sköta resten...klart du ska dricka alkohol om du vill tog mig en cider igår efter trädgårdsarbetet :)
  • emizz

Har känt en molande smärta från och till idag samt känt mig allmänt konstig...hoppas på att de gror något inuti mig och inte inbillning :D tror inte jag kommer kunna hålla mig till mer än ÄL+10 hahahaha.....

• emizz
    Jooosen skrev 2017-06-18 21:33:29 följande:

Åh när hade du bim nu igen?

Har BIM 1/7 :)
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-18 21:20:57 följande:

Wohooo, spännande!!

Ja faktiskt men vill inte ha för höga förhoppningar för man vet ju aldrig :)
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-18 22:45:20 följande:

Wow, vad spännande! När hade du ÄL? Vi har samma BIM du och jag men jag känner inte ett skvatt mer än de vanliga ÄL-tecknen.

Hade ÄL i onsdags :) hade sex sön, tis, ons och tors så man vet aldrig...håller tummarna för oss. Har du ÄL nu?
  • emizz
    Jooosen skrev 2017-06-19 08:57:35 följande:

Äl + 2. Moler på vänster sida där jag kände äl smärta i lördags. Ber fan till Gud att det tagit sig nu !!!!!

Haha säger detsamma....håller tummarna :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017