För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Just avslutat en dejt med mina två vänner som både är gravida. Såklart glad för deras skull men känns lite som ett slag i ansiktet. De vet inte att vi försöker. Sorry denna bitterhet!!!
Usch så ledsamt. Kanske ska skapa en tråd som heter "vi hörs i augusti" så får vi släppa bebisverkstaden i juli. Eller jag kommer göra det. Nu äter jag chark och äter ost med ett glas rött!
Vad sjukt, min mens kom också idag (också dag 27). Men man få se det från den positiva sidan, kan man dricka lite vin på semestern och snart är det dags igen! :)
Har aldrig kört ÄL-tester m.m. men nu kommer jag köra natural cycles och Äl-tester under 3 månader för att se hur kroppen fungerar.
Det är tufft att höra när man själv försöker och inte lyckas. De flesta av våra vänner vet att vi försöker med en trea. Men det bara liksom vill sig inte.
Just avslutat en dejt med mina två vänner som både är gravida. Såklart glad för deras skull men känns lite som ett slag i ansiktet. De vet inte att vi försöker. Sorry denna bitterhet!!!
Det är tufft att höra när man själv försöker och inte lyckas. De flesta av våra vänner vet att vi försöker med en trea. Men det bara liksom vill sig inte.
Usch så ledsamt. Kanske ska skapa en tråd som heter "vi hörs i augusti" så får vi släppa bebisverkstaden i juli. Eller jag kommer göra det. Nu äter jag chark och äter ost med ett glas rött!
Ja jag funderar oxå på att ta paus. Men samtidigt kommer ja sakna er att prata med haha!!
Jag är bortrest utan mannen som måste jobba under nästan hela juli så här blir det verkligen paus!
Mensvärk delux kom nu ???? Mens på ingång