För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Pinsam fråga men hur era flytningar nu? Som inte fått mens än? Tycker jag har ovanligt mycket flytningar. Vita tjocka.
Pinsam fråga men hur era flytningar nu? Som inte fått mens än? Tycker jag har ovanligt mycket flytningar. Vita tjocka.
Jag ska ha mens ttp 13 juli får jag haka på ändå
Någon mer med värk i svanskotan? Haft ont som rackarns där idag
Bim på onsdag
Hur många inväntar fortf bim förutom jag?
Ikväll tycker jag de har ryckigt o dragit o haft mer värk. Inte mensvärk utan mer molande. Svårt o förklara. Men inte ont i bröst el så..
men vi får se vad som sker. Hade varit kul me ett plus.
Jag liksom... Smyger in här i tråden... Don't mind me!
Hade ÄL 24/6 och beräknad BIM 6/7 :) 5:e försöket, första barnet. Vi hoppas så att det ska ta sig denna månad. Annars kommer vi ta paus, se det som ett "tecken" på att det inte är dags (även fast ingen av oss tror på ödet eller dylikt, haha!). Men vi hoppas verkligen att det tar sig :) vi är fortfarande unga så det hade ju inte varit katastrof om det inte funkar direkt men man vill ju veta att allt är ok, och att vi kan bli gravida också, så det känns lite nervöst...