• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • miimee
    My102 skrev 2017-06-29 23:01:25 följande:
    Det här har lite konstigt, fick världens magknip idag, jag förknippade det med mensvärk. Det kom och gick i ungefär en timme..eller knappt det. Efter de känner jag ingenting! Och ingen mens..mensen kommer antaligen komma ändå. Men den här sortens mensvärk brukar vara ihållande och mensen brukar "sättas igång".

Det är lite svårt att förklara men jag var och fick ögonbrynen fixade och medans jag låg där på rygg så rörde jag benen och då kom smärtan (ungefär som magmusklerna reagerade), sen kom den vid rörelse (jag klarade inte av att gå in butiker för jag kände hur det vred till) men när jag satte mig ner som var det borta. Jag vägrar tro att det var en dålig mage för det bör jag ändå känna skillnad på :P. Men det var diffust. Nu när jag ska sova känner jag lite stick.

Men mina ömmande bröst har avtagit och nu har jag bara ömma partier.

Någon annan med liknande symtom?
    Lite som att "aj aj nu sträckte jag någonting?"

Så har jag fått tidigare! När jag var gravid. Första gången och andra. Andra fick jag det kanske 4 dagar innan bim :)
    Fick även liknande känsla i måndags när jag hämtade barnet på förskolan. Kurade ihop mig stiligt och väntade att det skulle släppa innan jag släpade hem kiddot som absolut skulle leka vidare, haha.

Vi håller tummarna!
  • miimee

Vaknade med svullna ögonlock och svullna läppar. Som allergisk reaktion. Jag förstååår inte

• Jooosen

Mensvärk mellan benen idag. Bim imorn. Senaste månaderna har jag fått det innan mens. Nån mer som får det? Är nojig för att d ska vara nåt fel ..

• brennaV

Jag håller tummarna på att det där inte är mensvärk utan växtvärk. Kramis

Jooosen skrev 2017-06-30 08:08:14 följande:

Mensvärk mellan benen idag. Bim imorn. Senaste månaderna har jag fått det innan mens. Nån mer som får det? Är nojig för att d ska vara nåt fel ..

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-06-30 08:26:09 följande:

Jag håller tummarna på att det där inte är mensvärk utan växtvärk. Kramis

Åh tack!
  • EmmaStinan
    GladMensen har kommit, helt oanmäld och fräck sådär! Nä, nu blir det nya tag. Önskar er alla lycka till!
  • brennaV
    EmmaStinan skrev 2017-06-30 10:29:22 följande:

Mensen har kommit, helt oanmäld och fräck sådär! Nä, nu blir det nya tag. Önskar er alla lycka till!

Kram till oss som fick besök av tant röd. <3
  • brennaV

Men neeeeej!!!! Kram <3 <3

Jooosen skrev 2017-06-30 13:14:42 följande:

Idag kom mensen :( faaaaaan

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-06-30 13:24:23 följande:

Men neeeeej!!!! Kram <3 <3

Kram!!
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017