• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • brennaV

Tog ut spiralen förra året i april. Tyvärr 3 missfall i juni, November och mars...det vill sig inte. Barnen är födda 2012 och 2013. Jag är 36 år. Själv då?

EmmaoFredrik skrev 2017-06-09 20:06:24 följande:

Hur länge har ni försökt? Hur gamla är dina två barn?

• EmmaoFredrik
    brennaV skrev 2017-06-09 20:36:21 följande:

Tog ut spiralen förra året i april. Tyvärr 3 missfall i juni, November och mars...det vill sig inte. Barnen är födda 2012 och 2013. Jag är 36 år. Själv då?

Tog ut min pstav 15 maj nu. Är 30år. Våra söner är 9 och snart 6 år. Så jag har rätt stora barn ????

Vad tråkigt med missfall. Hoppas att vi får plus snart ????????
  • Isvattenis
    brennaV skrev 2017-06-09 20:35:18 följande:

Märker du någon skillnad?

Absolut. Jag har haft P-stav i två olika omgångar sen jag va 15 så när jag tog ut den sista hade jag oregelbunden mens så jag tog mp för att stabilisera cykeln.
    Men jag hann bara äta 1,5 månad för på första försöket blev jag gravid. Som 3 år :)
    Nu har jag ätit 6 månader och har 34 dagars cykel, stark ägglossnings känning ! Men tyvärr inget pluss än. Hade en livmoders inflammation för 1,5 år sen. Vet inte om de kan påverka min fertilitet ? Tar de sig inte nu tänkte jag göra en privat undersökning.
  • brennaV

Vi håller tummarna att det tar sig. Jag hoppas också det tar sig. Vill väldigt gärna ha ett marsbarn. Annars ett aprilbarn <3

Isvattenis skrev 2017-06-09 22:11:35 följande:

Absolut. Jag har haft P-stav i två olika omgångar sen jag va 15 så när jag tog ut den sista hade jag oregelbunden mens så jag tog mp för att stabilisera cykeln.

Men jag hann bara äta 1,5 månad för på första försöket blev jag gravid. Som 3 år :)

Nu har jag ätit 6 månader och har 34 dagars cykel, stark ägglossnings känning ! Men tyvärr inget pluss än. Hade en livmoders inflammation för 1,5 år sen. Vet inte om de kan påverka min fertilitet ? Tar de sig inte nu tänkte jag göra en privat undersökning.

• brennaV

Klickade hem några äl stickor och gravtest på testlagret.se . . . Känns som om äl kommer tidigare denna månad. I så fall är det "tack vare" munkpeppar. Sen om det finns ett friskt ägg, friska spermier och en perfekt timing för dem två att träffas återstår att se <3

• Isvattenis
    brennaV skrev 2017-06-10 22:55:48 följande:

Klickade hem några äl stickor och gravtest på testlagret.se . . . Känns som om äl kommer tidigare denna månad. I så fall är det "tack vare" munkpeppar. Sen om det finns ett friskt ägg, friska spermier och en perfekt timing för dem två att träffas återstår att se <3

Känns så här med. Redan nu lite ont i magen. Kör dock lactal balans nu 7 nätter så vet inte om de kan vara de
  • Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-06-10 23:09:17 följande:

Känns så här med. Redan nu lite ont i magen. Kör dock lactal balans nu 7 nätter så vet inte om de kan vara de

Vad hjälper lactal balans?
  • EmmaoFredrik

Då är mensen slut o dags o försöka att få till en bebis ???? har ni andra haft er mens än ?

• Jooosen

Mensen över och ägglossning om cirka 1 vecka. Dock tror jag att ja fått svamp så har just påbörjat tredagarskur :((( men hinner nog bli botad lagom tills det är dags att verkligen börja sexa haha .....

• Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-06-11 10:32:45 följande:
    Vad hjälper lactal balans?
    Lactal balans återställer pH värdet i underlivet. Jag tyckte att mina flytningar luktade mycket efter förra ägglossningen, inte illa men starkt så jag tänkte att jag testar detta. Har man rätt balans så överlever spermierna längre så de kanske är lite hjälp på vägen.
    Dock rekommenderas inte detta vid försök att bli gravid pga under behandling så blir underlivets pH värde lågt och de försämrar miljön. Men när jag avslutat kuren så har jag mer än en vecka till ÄL då jag tänker att de borde hinna ordna upp sig :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017