För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Hej! Hoppar in här hos er. Vet inte exakt när bim blir då min cykel har varierat lite men lär bli under första veckan i juli iallafall. Vårt tredje försök till ett första barn. Vi båda är 26.
Hej! Hoppar in här hos er. Vet inte exakt när bim blir då min cykel har varierat lite men lär bli under första veckan i juli iallafall. Vårt tredje försök till ett första barn. Vi båda är 26.
Samma för mig med lite varierande cykel. Har du ätit ppiller? Jag slutade med ppiller i vintras och kroppen verkar inte ha kommit i balans riktigt efter det än :/
Hej hej! Jag hoppar in här och hoppas på att jag får vara med trots att min BIM är 8 juli (men brukar variera så det kan mkt väl bli 7 juli) 
Det blir andra försöket den här månaden och första månaden nånsin som jag kommer att använda mig av NC och ägglossningstest.
Kommer nån köra med tester eller skita i det? Jag har kvar billiga stickor och cb med dubbel indikator så kommer nog inte kunna låta bli :/
Jag kommer använda mig av tester denna gången...har inte gjort det tidigare och har beställt stickor men osäker på om jag inte ska använda CB s tester istället?? Vad ska du använda?
Kul att fler vill följas åt. Ett marsbarn vore mysigt<3
Åh jag vill vara med!
Jag fick (får man säga äntligen?) Mens idag efter att den varit superknasig sen p-pillerstopp förra året i februari. Fick mens i juli/augusti förra året sen ingenting.
Nu hade jag så galet ont i bröstvårtorna och var säker på i alla fall ÄL, hoppades såklart på ett + men det kom mens istället. Men aldrig har jag blivit så glad över mens med extrem mensvärk förut. Äntligen fungerar min kropp!! Är överviktig, gick upp 30!!!! kg av min p-stav som åkte ut i augusti 2015. Kämpar dock och hoppas på normalvikt inom 6 månader.
Har kört med NC och tycker det är spännande att se graferna. Dock blev jag så less när mensen aldrig kom så jag gav upp. Men nu är det nya tag!
Funkar det bra? Har funderat på att testa det, men är lite osäker på hur tillförlitligt det faktiskt är :)