För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Det översta tog jag innan jag la mig igår kväll och det understa imorse :)
Hmmm, kanske din äl ej varit ännu. Testa vidare ett tag
När hade du senaste mensen?
Värför vänder sig bilden? Den vänstra igårkväll och den högra imorse
Hmmm, kanske din äl ej varit ännu. Testa vidare ett tag
När hade du senaste mensen?
Nu är min Pevarylkur över. Tog både krämen och grejen man stoppar upp hehe.. har äl om några dagar men hoppas detta inte hämmar spermierna att simma?! Är så nojig :(
Nej de tror jag dom simmar igenom :P
Själv har jag ju kört lactal balans med slut i förrgår och idag körde jag lite botox injektion och båda delarna rekommenderas inte vid barna görande. Jag velade fram o tillbaka med botoxen men känner nu när sommaren kommer att jag måste leva på.
Botox ost o bubbel :) livets gång till ett plus.
Haha
Vilken dag i cykeln är du på? Jag känner lite likadant, och tänker mig att snart så kommer det.
Förra cykeln hade jag blankt på äl Stickan på morgonen och sen på eftermiddag äl streck lika starkt som kontrollstrecket och glad gubbe med clearblue äl stickor ....ge inte upp <3
Godmorgon!
Hoppar in här då mensen precis är slut :) äl 24/6 BIM 9/7. Försök nr 3 med första barnet :) lycka till allesammans!
Jag köpte på teslagret och fick hem det dagen efter med posten.
Igår började äl Stickan bli starkare. Om jag får äl till helgen har denna cykel blivit kortare
Ja nu håller vi tummarna! Mars eller aprilbarn vore underbart <3
Åh är det sant! Då ska jag testa ännu mer! Visste att jag skulle bli knäpp på detta...
Beräknad ÄL på lördag enligt appen men har som sagt andra känningar och sedan förra månaden har jag misstankar om att jag har ÄL tidigare än appen säger. Går det att köpa flerpack på Apoteket med ÄL-tester eller det är bara online?
Tack, håller tummarna för oss!
Det går att köpa 7 pack på Apoteket
Åh är det sant! Då ska jag testa ännu mer! Visste att jag skulle bli knäpp på detta...
Beräknad ÄL på lördag enligt appen men har som sagt andra känningar och sedan förra månaden har jag misstankar om att jag har ÄL tidigare än appen säger. Går det att köpa flerpack på Apoteket med ÄL-tester eller det är bara online?
Tack, håller tummarna för oss!
Nej de tror jag dom simmar igenom :P
Själv har jag ju kört lactal balans med slut i förrgår och idag körde jag lite botox injektion och båda delarna rekommenderas inte vid barna görande. Jag velade fram o tillbaka med botoxen men känner nu när sommaren kommer att jag måste leva på.
Botox ost o bubbel :) livets gång till ett plus.
Haha