Bebisverkstad 2018
Är det fler som påbörjat babyverkstaden?
Är du gravid eller vill bli så är detta tråden för dej
Vore underbart atr följas från start och tills vidare ?
Vi har påbörjat syakonverkstaden. Nr 3 blir det här för oss ?????
Är det fler som påbörjat babyverkstaden?
Är du gravid eller vill bli så är detta tråden för dej
Vore underbart atr följas från start och tills vidare ?
Vi har påbörjat syakonverkstaden. Nr 3 blir det här för oss ?????
Jag tycker väldigt bra om NC, den andra varianten visste jag faktiskt inte att den fanns men om den är uppbyggd på ungefär samma sätt så förstår jag att du är nöjd, man får ju så bra översiktskoll, vet inte hur man skulle lyckas hålla koll på alla olika datum annars ;) mitt "schema" ser ut enligt följande så enligt cb early ska jag ju lyckas få ett resultat nu i dagarna iom förväntad bim på söndag..har lovat sambon ett sånt test imorgon bitti men ställt in mig på att det blir neg. Vågar verkligen inte hoppas på för mycket... oavsett resultat imorgon så ska jag ta ett vanligt gravtest efter bim. Så kul att höra att vi är flera som planerar bebis 2018 :)

Jag tycker väldigt bra om NC, den andra varianten visste jag faktiskt inte att den fanns men om den är uppbyggd på ungefär samma sätt så förstår jag att du är nöjd, man får ju så bra översiktskoll, vet inte hur man skulle lyckas hålla koll på alla olika datum annars ;) mitt "schema" ser ut enligt följande så enligt cb early ska jag ju lyckas få ett resultat nu i dagarna iom förväntad bim på söndag..har lovat sambon ett sånt test imorgon bitti men ställt in mig på att det blir neg. Vågar verkligen inte hoppas på för mycket... oavsett resultat imorgon så ska jag ta ett vanligt gravtest efter bim. Så kul att höra att vi är flera som planerar bebis 2018 :)
Hej alla :)
Just hittat kille efter singel i 3 år
Och jag har en son på 4 år och han en dotter på 2 år :)
Å vi vill skaffa barn ihop , fast vi bara vart ihop i 6 månader ... Men vi blir sambos i september :)
Vi pratar lite lätt om att ta ur spiral i oktober /november :)
Kan till lägga min familj vill vi ska vänta , medan hans familj väntar varje månad på att få reda på om vi är gravida ...
Jag som skrev tidigare att jag inte har några direkta symptom får visst ändra mig. Låg i sängen för att prata lite med maken medan han vaknade och då lutade sig ena hunden mot mig vid magen. Hoppade nästan till för att det var så ömt just där och det molade till en del. Är på ÄL+7 idag än så länge, så än får jag fortsätta vänta och se.. Lägger in min kurva om någon är nyfiken.

Hej alla :)
Just hittat kille efter singel i 3 år
Och jag har en son på 4 år och han en dotter på 2 år :)
Å vi vill skaffa barn ihop , fast vi bara vart ihop i 6 månader ... Men vi blir sambos i september :)
Vi pratar lite lätt om att ta ur spiral i oktober /november :)
Kan till lägga min familj vill vi ska vänta , medan hans familj väntar varje månad på att få reda på om vi är gravida ...
Jag som skrev tidigare att jag inte har några direkta symptom får visst ändra mig. Låg i sängen för att prata lite med maken medan han vaknade och då lutade sig ena hunden mot mig vid magen. Hoppade nästan till för att det var så ömt just där och det molade till en del. Är på ÄL+7 idag än så länge, så än får jag fortsätta vänta och se.. Lägger in min kurva om någon är nyfiken.
Jag och sambon planerar barn nu och hoppas att vi plussar så fort det bara går, är väl inte så mycket att bestämma själv men önska kan man ju alltid! Blir första barnet för vår del. Är lite orolig för vad omgivningen ska tycka och tänka då vi är ganska unga, jag nyss fyllda 22 år. Dock har vi båda fast jobb och en bra och stadig ekonomi så den biten har vi redan löst.
Har idag fått min mens så blir bebisverkstad runt midsommar, och vi hoppas hoppas hoppas att det går vägen redan på första försöket. Använder NC och har bunkrat upp med LH-tester ????
det blir våran trea också, ska bli så spännande, barnen vi har innan är 7 o 9 år
Jag är 35 och det är klart jag tänker på att jag inte är 25 längre men jag hoppas att det ska gå bra!
Hoppar in, roligt om vi kan få tråden att gå igång lite o h att följa er alla andra :)
Vi är inne på försök tre (tror jag). Blir mitt tredje barn men mannens andra. Idag är det ÄL +5 (bm -10). Jag har aldrig lagt någon större vikt på olika symptom förr och kan inte minnas hur det faktiskt va heller (mina barn är 10 & 2). Men den här gången känner jag mig typ gravid .. jag veeeet att det låter konstigt och jag försöker att inte bygga på mina egna förhoppningar haha. Men för tre dagar sedan så vaknade jag och kände att jag var öm runt bröstvårtorna. Gick över under sen förmiddag och det har varit samma sak varje morgon nu sen dess. Tror inte att jag känt så alls vid tidigare graviditeter så kan heller inte relatera till nått. Tycker att symptom som illamående o många andra är lätta att inbilla sig men den där ömma känslan och att inte vilja ens ha en BH på sig på morgonen va väldigt tydlig. Nåja. Ska testa den 20e tänkte jag :) Någon annan som är i ungefär samma period?
Kram kram!!
Välkommen alla
Varit massor omkring så inte hunnit läsa
Tror intw vi får plus denna månaden. Haft tidig ägglossing innan så då är de för sent nu
Haft en hemsk vecka. Ang mitt jobb. Var asledsen tidigare men min ena chef muntra upp mej.
Vill skita i allt... jobb... framtid... boende.... bebis osv... gömma mej långt åt helvete så ingen kan hitta mej
Sån bra vecka ... midsommar imorgon och jag ska jobba.. ingen lust med något...