Bebisverkstad 2018
Är det fler som påbörjat babyverkstaden?
Är du gravid eller vill bli så är detta tråden för dej
Vore underbart atr följas från start och tills vidare ?
Vi har påbörjat syakonverkstaden. Nr 3 blir det här för oss ?????
Är det fler som påbörjat babyverkstaden?
Är du gravid eller vill bli så är detta tråden för dej
Vore underbart atr följas från start och tills vidare ?
Vi har påbörjat syakonverkstaden. Nr 3 blir det här för oss ?????
Hur går de för alla?
Någon mer som vill haka på ^^
Mensen kom några dagar sent.. Är på dag 5 nu och kommer börja ÄL-testa nästa vecka.
Hur går de för alla?
Någon mer som vill haka på ^^
Åh blir så avis på er alla som redan börjat försöka!! Hihi :) Jag längtar så samtidigt som jag kan känna en skräckblandad förtjusning.
Här så har jag mensen just nu vilket är blä, då jag mått riktigt dåligt denna gången. Men jag och mannen har bestämt att efter nästa mens som blir i slutet av juli skall jag ringa för att ta ut min spiral i augusti. Då mensen varit så konstig de senaste så vill vi ta ut den så jag får kolla och bli hormonfri. Så blir kondom tilldess att vi skall börja försöka i december. Så blir inte att vi flyttar fram eller börjar försöka tidigare ändå.
Hur gamla är alla här inne och är det försök för första barnet,andra,tredje,fjärde osv? :)
Åh blir så avis på er alla som redan börjat försöka!! Hihi :) Jag längtar så samtidigt som jag kan känna en skräckblandad förtjusning.
Här så har jag mensen just nu vilket är blä, då jag mått riktigt dåligt denna gången. Men jag och mannen har bestämt att efter nästa mens som blir i slutet av juli skall jag ringa för att ta ut min spiral i augusti. Då mensen varit så konstig de senaste så vill vi ta ut den så jag får kolla och bli hormonfri. Så blir kondom tilldess att vi skall börja försöka i december. Så blir inte att vi flyttar fram eller börjar försöka tidigare ändå.
Hur gamla är alla här inne och är det försök för första barnet,andra,tredje,fjärde osv? :)
Åh vad roligt att vi är ganska jämnåriga :)
Jag är 28 år och min man några år äldre. Vi kommer försöka för barn nr 3 när vi skall börja i december. Har en dotter på 4 år och en son som smart är 15 månader :)
Mensen dök upp igår två dagar tidigare än beräknat:( så efter mensen blir det försök nr 4 när äl kommer.
Åh vad roligt att vi är ganska jämnåriga :)
Jag är 28 år och min man några år äldre. Vi kommer försöka för barn nr 3 när vi skall börja i december. Har en dotter på 4 år och en son som smart är 15 månader :)
[quote=77804246][quote-nick]Julibebisen12 skrev 2017-07-02 09:03:23 följande:[/quote-nick]Åhh vad tradigt!! Men det kan ta tid iböand <3 provat äl stickor??
Väldigt tråkigt. Vill bli gravid nu direkt. Nej inte stickor men tempar med Nc