IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Såklart! Bara ett barn iaf är ju högvinsten, o sen därefter vågar man först drömma om fler. Vi har ju aldrig lyckats själva o har fått inprincip 0 chans att lyckas själva heller. Vilket är trist, samtidigt behöver jag inte oroa mig månad efter månad o gå o hoppas. Vet ju vad vår enda chans varit o de e ju ivf.
Det känns ok tack, för mkt hjärnspöken ff tyvärr. Är i v 10 nu o imorgon är första besöket hos MVC. Har faktiskt bokat in ett privat ultraljud i nästa veck igen. Vet att de vara lugnar för ngn dag men ändå...
Nja, till och från (dvs som mild mensvärk + ömma bröst). molvärken försvann för någon vecka sen dock (varpå jag började oroa mig för missfall), sen kom det tillbaka i förrgår (varpå jag igen börjar noja för missfall). Så aldrig nöjd alltså! :) Hur har det varit för dig? (Vid sidan om de senaste dagarnas bergochdalbana alltså)
Tänkte bara skriva att det gick bra idag på VUL. Det fanns ett hjärta som pickade :)
Tänkte bara skriva att det gick bra idag på VUL. Det fanns ett hjärta som pickade :)
Tack alla! Var en väldig lättnad :)
Hej alla i tråden (om ni finns kvar...?)
Jag har nu påbörjat försök 2. Ska göra FET denna månaden och har ultraljud på onsdag för att kolla hur mina äggblåsor är och när jag får äl.
Tar äl-test varje morgon nu och blir nervös så fort jag ska kissa på stickan. Har aldrig tagit äl-test så ny värld för mig!
Hur går det för er andra?
Hej alla i tråden (om ni finns kvar...?)
Jag har nu påbörjat försök 2. Ska göra FET denna månaden och har ultraljud på onsdag för att kolla hur mina äggblåsor är och när jag får äl.
Tar äl-test varje morgon nu och blir nervös så fort jag ska kissa på stickan. Har aldrig tagit äl-test så ny värld för mig!
Hur går det för er andra?