IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Är nu inne på tredje dagen med Crinone och vilken skillnad det är för mig jämfört med Lutinus! 
Jag har minimala biverkningar och känner i stort sett ingenting. Lutinus spände och slet i livmodern (kanske iofs är positivt....) men nu är kroppen lugn och kladdar obetydligt! Otroligt skönt att denna funkar så himla mycket bättre för mig!
Blir nog kvar här..
Tyvärr började jag blöda igår och nu vet jag inte längre....kan skymta ett streck men det är så svagt så man måste anstränga sig....helt tom inuti
Blir nog kvar här..
Tyvärr började jag blöda igår och nu vet jag inte längre....kan skymta ett streck men det är så svagt så man måste anstränga sig....helt tom inuti
Jag hade testdag i torsdag men igår började det komma lite blod som blev mer och som mensvärk. Ville liksom inte gå på toa eftersom man stirrar på pappret tills man blir yr..
Idag blöder jag fortfarande och plusset är väldigt svagt...
jag fick 2 embryon och om något hade varit kvar borde inte plusset synas tydligare då?
Jag hade testdag i torsdag men igår började det komma lite blod som blev mer och som mensvärk. Ville liksom inte gå på toa eftersom man stirrar på pappret tills man blir yr..
jag fick 2 embryon och om något hade varit kvar borde inte plusset synas tydligare då?
Blir nog kvar här..
Nähä, blev uppringd igen och det blir inget ultraljud men däremot äl-spruta! Så fick puttra in till Apoteket istället, så blir det en sista spruta ikväll :)