IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej alla i tråden (om ni finns kvar...?)
Jag har nu påbörjat försök 2. Ska göra FET denna månaden och har ultraljud på onsdag för att kolla hur mina äggblåsor är och när jag får äl.
Tar äl-test varje morgon nu och blir nervös så fort jag ska kissa på stickan. Har aldrig tagit äl-test så ny värld för mig!
Hur går det för er andra?
Hej alla i tråden (om ni finns kvar...?)
Jag har nu påbörjat försök 2. Ska göra FET denna månaden och har ultraljud på onsdag för att kolla hur mina äggblåsor är och när jag får äl.
Tar äl-test varje morgon nu och blir nervös så fort jag ska kissa på stickan. Har aldrig tagit äl-test så ny värld för mig!
Hur går det för er andra?
Spännande, lycka till! Jag ska också göra FET och ska börja med ÄL-stickor på lördag! Inplanerat ultraljud på måndag :)
Har tagit ÄL-test några gånger förut men tycker att det är svårt att hitta lh-ökningen. Vilka tester använder du? Tänkte köpa idag.
Vad härligt att få vara igång igen! Hur funkar det med FET, ringer man in då när äl testet är positivt? Sen sätter man in någon dag efter?
Heja dig!!
Jag börjar med omgång 2 av nässpray på lördag.
Känner du dig lugnare denna gången, iom du redan kört allt en gång?
Jag känner mig nästa mer nervös denna gången, att göra FET ist för ET känns helt plöstsligt jätte nervöst.. eftersom det är ytterligare ett nytt moment i denna resan :(
Idag var vi på VUL nr 2 och vår lilla hade vuxit sig dubbelt så stor och var nu 12,3 mm (v. 7+4). Vi fick ytterligare en tid till VUL på torsdag nästa vecka för att fortsatt stilla vår oro. Skönt med läkare som tar en på allvar och erbjuder extra koll <3
Idag var vi på VUL nr 2 och vår lilla hade vuxit sig dubbelt så stor och var nu 12,3 mm (v. 7+4). Vi fick ytterligare en tid till VUL på torsdag nästa vecka för att fortsatt stilla vår oro. Skönt med läkare som tar en på allvar och erbjuder extra koll <3