dejta en introvert person
Jag har precis börjat dejta en tjej som är väldigt introvert (enligt egen utsaga, vi kom snabbt på djupet och började prata om "djupa" saker). Själv är jag tämligen extrovert, har ofta sprudlande mycket energi och är dessutom en hopplös romantiker. Dejterna har dock blivit väldigt bra, trots dessa olikheter. Kramas, är fysiska med varandra men inget mer. Eftersom vi bara har träffats några gånger så är det förstås väldigt svårt att veta hur det hela ska utvecklas men jag börjar bli förälskad i henne. Jag tror det finns ett intresse från hennes sida även om det känns som att jag är den som är mest drivande för tillfället.
Min utmaning är nu att hitta "rätt nivå", fortsätta visa mitt intresse men samtidigt anpassa dessa beteenden för att inte stressa. Klassiska grejer men jag skriver detta här för att just ta den introverta sidan i beaktande. Min fråga riktar sig till er introverta personer: hur känner ni er mest bekväma att bli "uppvaktade"? Blir ni "uttröttade" av dejting på samma sätt som introverta ofta beskriver att de blir efter större fester? Vilken strategi brukar fungera bäst på er, när det gäller att inleda en relation?
Är såklart medveten om de indiviuella skillnader men det vore intressant att få lite information på gruppnivå
korta frågan är hur ni introverta personer