• Anonym (så skönt)

    Ligger med en en 20 år äldre man

    Jag ligger med en äldre man. Jag är 28, han 48 och jag tänder verkligen på vår åldersskillnad. Jag känner mig lite "pervers" för att jag känner så och ibland känns det fel men det är helt underbart! När han sprutar i mig stönar han högt och jag tänker alltid att han nog tänder på att jag är en ung fertil kvinna. Någon mer här som ligger med en äldre man? Eller finns det någon äldre man som ligger med en yngre kvinna? Det skulle vara härligt att höra från fler så man inte känner sig så onormal... hehe

  • Svar på tråden Ligger med en en 20 år äldre man
  • Anton Chigurh
    Anonym (50-man) skrev 2017-07-12 00:44:03 följande:

    Haha, lika hårt och präktigt stånd. Snarare mer pålitiligt och hårt. Slätare hud kanske jag hade vid 20 dock :)


    Självklart hade ävenxå jag slätare hy vid 20 fyllda jämfört med 50+, vem fan hade inte det...!

    Dock, så är jag mer vältränad nu än vad jag någonsin varit tidigare, och det är ju allt annat än sorgligt. Att jag äter betydligt nyttigare idag spelar förstås roll.

    Å Sjögurkan ställer sig i givakt när så erfordras.

    OCH, vad gäller omladding av kanonen efter avfyrning så funkar det det ungefär nu som tidigare. 1-4 gånger, beroende på dagsformen.

    MVH //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Lisa) skrev 2017-07-12 22:04:28 följande:

    Du skulle bara veta :)


    Pumakvinna skrev 2017-07-12 23:50:11 följande:

    Instämmer totalt!  Mycket positiv utveckling. Det är i kontrasterna de största upplevelserna kan ske;)


    Det ska nog räcka åt er båda ;)
  • Anonym (Avis)

    Jag blir avis på dig. Är själv 35 och drömmer om sex med man på minst 55 men gärna 60-65

  • Anonym (50-man)
    Anonym (40+ man) skrev 2017-07-12 02:00:30 följande:
    Oops. En öm tå...;)
    Vaför tror du det? Erkänner gärna alla mina brister, särskilt som anonym :)

    Som snart 50 är jag tunnhårig, icke slät hud(som sagt), ser sämre på nära håll.
    Däremot är sexuella återhämtningstiden samma som alltid sedan pubertet (och den har alltså varit väldigt styrd av sexparntern och vår sexkemi) men ståndet konstigt nog hårdare och pålitligare nu än i ungdomen - kanske beror på självförtroendet vad vet jag - och kuken större (vad nu det beror på).
    Och ja, som kommenterats; pungen hänger lägre pga uttänjt skinn :)
  • smeden75
    Anonym (Avis) skrev 2017-07-14 00:19:25 följande:

    Jag blir avis på dig. Är själv 35 och drömmer om sex med man på minst 55 men gärna 60-65


    Kan du inte börja med en 42-åring =)
  • Anonym (Ålderskillnad)

    När jag var 18 träffade jag min fd gymnasielärare och vi hade en "hemlig" relation. Han var singel och jag med. Han var 50 och vi drogs verkligen till varandra och hade jättebra sex. Tyvärr hade vi båda problem med ålderslillnaden- han pga dåligt samvete och jag eftersom jag helst ville ha en riktig relation så efter 2-3 år till och från så tog det slut. Idag är jag gift med en man som är +10 år äldre. Bästa helt klart.

  • Anonym (Avis)
    smeden75 skrev 2017-10-02 21:13:14 följande:

    Kan du inte börja med en 42-åring =)


    Redan gjort och gör det (sambon är 43)
  • Anonym (Maj)

    Är själv 18, ligger med en man på 76. Väldigt erfaren i sängen är han, sen har han mycket pengar att försöja mig med, vi älskar varandra.

  • Anonym (hanna)

    Jag är gift med en 21 år äldre man. Jag har alltid tänt på äldre män.

  • Luftis

    Jag är en gubbe på 67 som för några år sedan hade en älskarinna på 38 hon blev alltid nöjd.

    Fick orgasm varje gång vi sågs och hård blir den fortfarande utan problem fast vist

    Är man lite skrynklig nu för tiden.

  • 50killen

    Låter så nice. Önskar jag kunde träffa en 20 år yngre kvinna. Både för sex och annat. Tror det skulle pigga upp lite????

  • Anonym (Kaffedraken)
    50killen skrev 2017-10-04 16:00:20 följande:

    Låter så nice. Önskar jag kunde träffa en 20 år yngre kvinna. Både för sex och annat. Tror det skulle pigga upp lite????


    Tror också det.
    Imorse när jag vaknade så låg jag och tänkte på en yngre kvinna jag är attraherad av. Hon satt ovanpå mig och njöt av att jag är så grov och stor. Hon är liten och nätt i kroppen. Minns jag tänkte att jag är en riktig "Fuckgod" eller nåt sånt.
    Sen så fnissade jag för mig själv och klev upp ur sängen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (sexgudinna) skrev 2017-07-10 22:07:42 följande:

    Härligt med stora åldersskillnader:) Det är väldigt spännande med kontrasterna och vad man kan ge varandra på olika plan. Inte bara sexet som jag ser det utan en slags ultimat bekräftelse, samtidigt en frizon där man kan leva ut och experimentera hämningslöst för att man inte behöver bevisa något och inte ska ha en framtid ihop.
    Jag är en 51 årig kvinna som älskar ligga med yngre män och har gjort en längre tid .Just nu har jag en 29 årig otroligt vacker man som jag träffar för passionerat sex när vi får lust. Han stönar också otroligt mycket medan vi har sex och det är så otroligt eggande att han njuter så mycket och aldrig kan få nog av mig heller. Hans kropp och närvaro är berusande och jag känner mig så lyckligt lottad som får äran att ta för mig av hans magnifika utrustning;)


    Vad brukar ni lyssna på under sexet?
    För det är väl hans musikanläggning du syftar på när du säger hans mgnifika utrustning.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man 45+) skrev 2017-07-12 18:36:12 följande:

    Håller med anonym (Harriet), fast tvärtom. Jag älskar unga tjejers hårda kroppar på mig, framför dallriga kärringars dragspelskroppar!


    Om det är hårda kroppar du gillar, då borde du träffa män.
  • Anonym (Kaffedraken)
    MammAmma skrev 2017-07-10 20:05:17 följande:

    Jag ligger med en 12 år yngre kille. Han kanske tänder på att han har mindre åldersskillnad till mina barn än till mig. Eller på att han knullar en milf. Eller på att jag kan min sak i sänghalmen. Sexet är awesome, so who cares, jag tänker aldrig på 'varför'.


    Hade en kort flirt med en 12 år äldre kvinna. Jag var både tänd på henne och hade känslor för henne. Den kvällen som vi hånglade så blev det nästan sex. Jag fick av henne bh:n och sög på hennes bröst.
    Hon var lika kåt hon, och ville att vi skulle fortsätta ses. Men sen fick hon kalla fötter. Hon tyckte hon var för gammal och förstod inte vad jag såg hos henne.
    Tråkigt att det slutade så.
  • Anonym (Lina)

    Är en tjej på 20 år. Min sambo är 46 och vi har varit ihop i tre år. Funkar hur bra som helst! Har alltid gillat äldre killar, både i förhållande och bara sex. När jag var 14 låg jag med en klasskompis pappa. Han var 50 då. Sjukt häftigt!!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Imorse strax innan jag vaknade så drömde jag om en annan yngre kvinna. Hon är mer kurvig och har stora bröst. Hon hoppade upp på mig och klängde sig fast med benen och armarna runt mig. Jag sa nåt om att hon är så mjuk. Hon log och sa att hon var kär i mig.

  • Anonym (Hehe)
    sälapslaur58 skrev 2017-07-10 19:58:33 följande:

     I helgen var vi på kryssning, och jag kunde tydligen se avundsjukan i hennes ca. jämnåriga kvinnors ögon när vi hand i hand gick mot skeppets hyttområde.   Härligt !  Flört


    Det här är så talande. Förklarar mycket.
    Hehe
  • Miss Sunny
    Anonym (Hehe) skrev 2022-11-29 07:18:37 följande:
    Det här är så talande. Förklarar mycket.
    Hehe
    Eller hur .... hehehe  ;) :)
    Detta har jag också varit med om, när jag har varit på väg till hytten med en (mkt?)yngre man
  • Anonym (Mcnf)

    Vet en som var 19 som tog sin bästa väns pappa som var 55. De är fortfarande med varann och har ett barn. 

Svar på tråden Ligger med en en 20 år äldre man