mileythebunny skrev 2018-01-27 17:52:36 följande:
Usch, så tråkigt att du känner dig deppig. Jag vet att det inte hjälper att säga det, är ju lättare sagt än gjort, men försök att inte ta ut något i förskott - tänk om det inte är mensen som är på g? Sa du inte att du brukar få mens först när du slutar med Lutinus? Så detta kan ju i sådana fall fortfarande faktiskt vara gravidsymptom, eller? Men förstår känslan av nederlag, det gör jag verkligen, hoppas så för dig!
En liten positiv fakta är iaf att anledningen till att embryon inte alltid klarar sig länge på labbet, men ändå kan vara bra och utvecklas efter ET/FET, är att livmodern alltid är den bästa platsen för det att vara. Så har du en eskimo i frysen så har den all chans att klara sig förbi fem dagar om den sätts in, trots att andra inte gjort det under odlingen...
Nä jag vet.. borde inte ta ut i förskott.. man gör lätt det. Jo förra gången var det så. Så man kan hoppas att det är något positivt.. har läst en del på nätet nu å verkar vara lite 50/50. Vissa som har bruna flytningar får mens å vissa e gravida.
Har bara fått lite brunt. Men inte mycket.
Tack för all pepp :) hoppas det går bra för dig
Med!!
Tar lite på förhållandet också.. jag e så trött å grinig å vill inte ha sex å gråter.. han förstår väl men aa känner mig som en sån värdelös flickvän just nu.. usch för att man ska behöva gå igenom detta