Vi som börjar med IVF hösten 2017
Spännande, låter som att det kan bli positivt! Har du testat resan? Tror inte flytningar är nåt farligt, det kanske är hormonerna som påverkar kroppen. Hoppas på ett + :)
Spännande, låter som att det kan bli positivt! Har du testat resan? Tror inte flytningar är nåt farligt, det kanske är hormonerna som påverkar kroppen. Hoppas på ett + :)
Vilken test använde du? Jag provade 2 olika på 6 RD, en visada ett svag plus och den andra nej, så det kan beror på det också :)
Ruvardag 11 och bruna flytningar och mensvärk idag:( samma dag som jag ska ha mens i vanlig cykel. Så det är i princip kört. Hade även nattsvettningar och extrem ledsnadskänsla innan det började vilket jag alltid får innan mens. Det enda positiva med att den kom så tidigt är väl att nästa försök inte behöver dröja så länge. Känner mig helt förkrossad idag även om jag var förberedd på det.
Har fortsatt blöda idag och en massa mensvärk. Ingen ordentlig blödning än, det sätter väl lutinus stopp för men tillräckligt för att jag ska veta att loppet är kört. Har ju haft pms som vanligt och det kom prick 14 dagar efter äl (plock) som det gör i vanlig cykel. Känns så jävla tungt. Har gråtit mer idag än jag gjort på flera år känns det som. Fy fan vilken jobbig känsla. Nu vill jag bara börja med nästa omgång direkt men vet att jag kommer att behöva vänta:(
:(
Jag hoppas du får börja snart. Stor kram till dig.
Jag undrar, har sprutat nu i 4 dagar med menopur men känner absolut ingenting :( tänk om det inte växer några ägg överhuvudtaget ! Så nojjig, ska på UL i morgon kl.7
Hur mår ni? Min mage har helt ballat ut. Först förstoppad och sista två dagarna, ursäkta, diarré deluxe. Är som gult vatten som bara rinnner rakt igenom.. kan det vara lutinus? Sjukt jobbig iaf...
En fråga till er som har haft ett misslyckat försök. Hade ni några biverkningar av att sluta med progesteronet? Jag slutar med lutinus nu (officiell td imorgon men vet att det är råkört) men mår jättedåligt av vad jag tror är det minskade progesteronet i kroppen. Är yr och får världens värmevallningar och nattsvettningar. Någon mer som upplevt detta? Är jättejobbigt speciellt i kombination med sorgen av att det inte har funkat.
Inget utslag på ägglossningstestet idag heller.. oron stiger för varje dag nu. Har den inte kommit i morgon känns det rätt kört.. har testat i 7 dagar nu.
Har du kört det långa protokollet?