Vi som börjar med IVF hösten 2017
Samma här :(
Styrke kramar till dig
Samma här :(
Hur mår du idag Mira?
Aa asså först åt jag primolut nor eftersom att jag inte har mens. Sen när jag fick den på 5e mensdagen tror jag att det var åt jag pergotime två tabletter. Sen går man till gyn och kollar om man får ägglossning och sen säger dom till när man ska ligga. Testade även att göra samma fast istället för pergotime så tog jag Letrezol.
Hoppas att mensvärken betyder nåt gott! Jag har inte fått mensen än trots att jag tyckt flera dagar att den ska börja. Annars mår jag bra men är tröttare på kvällarna men det kan också bero på att det har blivit mörkare. Tycker att jag mår lite illa från och till men kan också vara inbillning.
Ska du testa innan måndag då?
Jag tror jag skulle fått mens i tisdag, 14 dagar efter äggplocket. Imorgon är det 14 dagar sedan återföringen, ingen mens än. Men är orolig hela tiden. Precis, svårt det där med att testa eller inte. Jag vet inte hur jag gör imorgon :/
Godmorgon! Igår kväll fick jag en liten brun flytning i lutinus och kunde ana lite rosa på pappret när jag gick på toa. Så jag var tvungen att testa idag och det kom två streck! Teststrecket är dock inte lika stark som kontrollstrecket men den är ändå rött och helt synligt och tydligt. Är nu bara så orolig att det blir missfall eller är kemisk graviditet pga gårkvällens rosa.. usch! Det trycker i magen men gör inte ont. Antar att jag bara kan vänta och se hur det utvecklas... Vilken resa detta är!
Imorgon är jag rd 10 vågar man testa vill så men vågar nästan inte.
Tack snälla! Jag ska försöka vara positiv, det säger min sambo också :)
Om du testar imorgon hopper jag att se får ett plus men det kan också vara för tidigt på rd 10. Bara så att du inte blir ledsen ifall det blor negativt.
Håller tummarna dock att det blir ett plus!
Kram
Hej, hur gå det för dig? Har du testat? :)
Jag förstår dig! Hoppas att mensvärken tyder på nått gott :)
Jag mår bra, har inte haft några mer flytningar efter den på torsdag kväll så ser det som en bra grej. Känner mig inte jättegravid än så är fortfarande orolig men det är också tidigt än. Testar på nytt på tisdag och ringer klinikem och bokar vul, om testet fortfarande visar positivt!