• Anonym (anxiety)

Psykisk ohälsa pga kuken

Trodde aldrig jag skulle skriva en sån här tråd men jag orkar fan inte mer, orkar inte bli förlöjligad av alla i min omgivning längre.

Jag har en väldigt liten kuk, mycket mindre än medel så ni som vill hålla på och fråga om storlek, gör er icke besvär, borde räcka med att säga att den är mindre än medel både i omkrets och längd, ser ut som en pojksnopp.

Jag orkar helt enkelt inte längre, allt känns meningslöst när man har en liten kuk, tjejer vill inte veta av mig, kanske har sex med mig en gång aldrig mer.
    Har till och med varit med om att tjejer avbrutit sexet så fort de sett min kuk.
    Började prata med en underbar tjej på internet senaste veckorna vi pratade varje dag på telefonen om allt möjligt.
    Sen kom vi in på om jag kände någon från samma stad som henne, visade sig att jag hade haft sex med hennes kompis, nu har tjejen slutat svara och brutit all kontakt med mig, undrar varför?
    En annan gång sexchattade jag med en tjej och hon bad om en dickpic, jag skickade och hon började seriöst skratta åt mig, 1 vecka senare skickade hon bild på en liten kuk och blockerade mig.
    En annan tjej jag gillade låg jag och hånglade med och hon kände på min kuk genom kalsongerna och sa sen att hon ville sova, hon har inte velat ses som mer än vänner efter det.

Jag förstår inte varför något så trivialt som kukstorlek ska genomsyra hela samhället? Varför bryr ni tjejer om kukstorleken så jävla mycket? 
    Det är inte bara tjejerna ska kanske nämnas, killar är minst lika skyldiga, skrattar åt alla killar med små medans de med stora genast får mer respekt.
    Det är inte ovanligt att mina så kallade killkompisar försöker ragga på tjejer jag har haft sex med så de kan känna sig "enorma" jämfört med mig.

Jag kan inte kissa offentligt, jag vågar knappt ha sex längre, känner att jag förmodligen kommer att bli impotent de kommande åren, gråter ofta och mycket.

Till er tjejer som säger att storleken inte har någon betydelse vet jag inte vad jag ska säga, känns bara som ni snackar skit för att man ska må bättre.
    Jag har ju ingen aning om hur det känns för er men jag skulle kanske säga att medel/strax under medel/strax över medel/större är okej, jag tror att de tjejer som säger att storleken inte spelar någon roll aldrig har sett en pojksnopp på en fullvuxen man.

Kände bara för att skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska ta mig till, penisoperation är onödigt och ger bara någon centimeter i slakt tillstånd.
    Ibland känner jag bara för att avsluta hela kapitlet och hoppas på mer tur i livet efter.

• Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken
  • Kiyah
    Anonym (samma här) skrev 2017-08-15 15:23:30 följande:
    Så du ångrar aldrig att du är med en kille som har större storlek? Jag känner verkligen igen det där med uppdragna ben, jag antar att det blir tightare där nere då :) brukade göra det med mitt ex haha
    Större? det är en speciell känsla, det kan jag inte neka. Men det har hänt många gånger att jag haft ont i magen resten av dagen för att livmodertappen fått sig en omgång vilket inte är skönt, eller att jag faktiskt spruckit lite om det gått för snabbt fram.

Med killkompisen med mindre har jag aldrig ångrat pga hans storlek. Ett tag ångrade jag sexet trots att det va det bästa jag haft men det berodde på att vi tappade kontakten mycket pga det i flera år.
    Det ska bli tightare med uppdragna ben eller helt ihopdragna ben och man kör bakifrån eller nåt, jag är tydligen tillräckligt tight ändå för att det ska funka 
  • Anonym (Dd)

Varför skulle du bli impotent de närmsta åren?

• Anonym (Ett problem)

Ett större problem (som TS problem är den del av) tycker jag är jag är att tjejer tillåts vara så elaka mot killar utan konsekvenser. Hur många killar blir inte totalt nedtryckta av tjejer under tonåren bara förnyat tjejerna tycker det är "kul" att driva med dem? Jag är tjej själv och schysst mot killar. Men har sett så mycket runt omkring. Killar ska alltid tåla allt från tjejer, medan det blir ramaskri om en kille är oschysst mot en tjej.

I ett jämställt samhälle borde det bara liknande krav på bemötande för båda könen...

• Anonym (personligen så)

Känner sällan något under penetrerande sex, mer än att en lång kuk kan göra ont mot livmodertappen. Enbart med dildo kan jag få sexuell stimulans inne i slidan.
    Så stor eller liten spelar ju mindre roll då.

Har haft sex bara en gång med män med väldigt små penisar, och sedan avslutat det.
    Men det har INTE haft med storleken att göra, utan precis som alla andra människor har de olika egenskaper från människa till människa, och vissa egenskaper är sådana som inte passar för mig sexuellt eller på andra plan.
    Jag gissar att det kanske därför kan finnas en tendens för dessa män att anta per automatik att det har med deras storlek att göra, medan för kvinnan kan det vara helt andra orsaker som gör att de avslutar.
    Kanske inte för alla kvinnor de träffar, men troligen för åtminstone en del.

• Anonym (Majken)

Jag undrar varför du skickade en kukbild när du har sånna fruktansvärda komplex... det går inte ihop!

Anonym (anxiety) skrev 2017-08-15 12:01:02 följande:
    Det säger visst en del om hur den är som hård, i 90% av fallen, sen finns det halvsmå som växer sig halvstora.
    Men liten och smal pojksnopp som slak blir aldrig stor/normalstor som hård.
    Man brukar ju säga att det finns shower och grower=) Vissa kan växa enormt. Du kanske bara har sett din egen penis, men jag har sett många...
    Anonym (samma här) skrev 2017-08-15 13:25:26 följande:
    Jag vet hur det känns och du är verkligen inte ensam om detta, jag vågar inte träffa någon tjej eftersom jag är rädd att bli utskrattad och dumpad även om jag har märkt att några tjejer varit intresserade i mig. Tjejer är sååå elaka och bryr sig bara om storleken :(
    Fast det där med att alla tjejer är elaka.

TS själv medger ju att han gör exakt likadant mot tjejer, dvs. dömer dem efter deras kroppar. Detta trots att han med erfarenhet "borde" veta bättre.

Det är ett ganska viktigt perspektiv i frågan.
  • Anonym (Liten)

Jag har alltid tänkt att jag gillat stora osv. Tror också det är nåt man "lär sig" att en stor kuk är bra. Det är nog mycke porr osv som pajar sånt för många killar. Samma som tjejer vill va smala, ha stora bröst och minimala blygdläppar.

Jag dejtade en kille för ett tag sedan med liten snopp. Jag märkte första gången att han försökte hala på det genom att fokusera på mig väldigt länge osv. Han va grym på det han gjorde så inte mig emot. Jag märkte att han skämdes lite sen när jag tog på honom.... men vi va jättekåta båda två och hade asbra sex. Sedan har vi haft sex fler gånger och jag tycker om hans kuk väldigt mycket!! Och jag visar det! Jag älskar att hålla på med den. Jag tror han kunde slappna av efter ett tag när han märkte att det faktiskt va skönt för mg med och att jag verkligen tände på honom. Det gjorde honom mer självsäker efter några gånger. Vi ses inte längre pga andra orsaker men jag hade lätt kunnat ha ett förhållande med den fina killen. Och ja den är liten...men härlig som fan! Nästan så jag har börjat fantisera om mindre till och med.

Har legat med killar med stora snoppar som tror att det räcker att den är stor, sen är de helt värdelösa på sex, noll känsla liksom.

Hoppas du träffar en tjej tillslut som inte är så jävla korkad och som uppskattar dig och din fina snopp!

• Anonym (samma här)
    Anonym (Liten) skrev 2017-08-16 08:11:55 följande:

Jag har alltid tänkt att jag gillat stora osv. Tror också det är nåt man "lär sig" att en stor kuk är bra. Det är nog mycke porr osv som pajar sånt för många killar. Samma som tjejer vill va smala, ha stora bröst och minimala blygdläppar.

Jag dejtade en kille för ett tag sedan med liten snopp. Jag märkte första gången att han försökte hala på det genom att fokusera på mig väldigt länge osv. Han va grym på det han gjorde så inte mig emot. Jag märkte att han skämdes lite sen när jag tog på honom.... men vi va jättekåta båda två och hade asbra sex. Sedan har vi haft sex fler gånger och jag tycker om hans kuk väldigt mycket!! Och jag visar det! Jag älskar att hålla på med den. Jag tror han kunde slappna av efter ett tag när han märkte att det faktiskt va skönt för mg med och att jag verkligen tände på honom. Det gjorde honom mer självsäker efter några gånger. Vi ses inte längre pga andra orsaker men jag hade lätt kunnat ha ett förhållande med den fina killen. Och ja den är liten...men härlig som fan! Nästan så jag har börjat fantisera om mindre till och med.

Har legat med killar med stora snoppar som tror att det räcker att den är stor, sen är de helt värdelösa på sex, noll känsla liksom.

Hoppas du träffar en tjej tillslut som inte är så jävla korkad och som uppskattar dig och din fina snopp!

Tack! Jag får väl hoppas att jag kan träffa en tjej som accepterar en inte så stor snopp och jag måste arbeta på att slicka bättre eller använda fingrarna. Mitt ex gillade när jag använde mina fingrar eftersom de är rätt så långa så de kan komma djupt in i fittan :). Ett annat problem jag också har är att jag kommer för snabbt så det är också lite problematiskt. 
  • Anonym (Issa)

Min man har stor kuk. Inte mina två kk . Men de ger mig allt som jag inte får av min man. Själva knullandet är en liten del i sexet.

Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken