• Anonym (anxiety)

Psykisk ohälsa pga kuken

Trodde aldrig jag skulle skriva en sån här tråd men jag orkar fan inte mer, orkar inte bli förlöjligad av alla i min omgivning längre.

Jag har en väldigt liten kuk, mycket mindre än medel så ni som vill hålla på och fråga om storlek, gör er icke besvär, borde räcka med att säga att den är mindre än medel både i omkrets och längd, ser ut som en pojksnopp.

Jag orkar helt enkelt inte längre, allt känns meningslöst när man har en liten kuk, tjejer vill inte veta av mig, kanske har sex med mig en gång aldrig mer.
    Har till och med varit med om att tjejer avbrutit sexet så fort de sett min kuk.
    Började prata med en underbar tjej på internet senaste veckorna vi pratade varje dag på telefonen om allt möjligt.
    Sen kom vi in på om jag kände någon från samma stad som henne, visade sig att jag hade haft sex med hennes kompis, nu har tjejen slutat svara och brutit all kontakt med mig, undrar varför?
    En annan gång sexchattade jag med en tjej och hon bad om en dickpic, jag skickade och hon började seriöst skratta åt mig, 1 vecka senare skickade hon bild på en liten kuk och blockerade mig.
    En annan tjej jag gillade låg jag och hånglade med och hon kände på min kuk genom kalsongerna och sa sen att hon ville sova, hon har inte velat ses som mer än vänner efter det.

Jag förstår inte varför något så trivialt som kukstorlek ska genomsyra hela samhället? Varför bryr ni tjejer om kukstorleken så jävla mycket? 
    Det är inte bara tjejerna ska kanske nämnas, killar är minst lika skyldiga, skrattar åt alla killar med små medans de med stora genast får mer respekt.
    Det är inte ovanligt att mina så kallade killkompisar försöker ragga på tjejer jag har haft sex med så de kan känna sig "enorma" jämfört med mig.

Jag kan inte kissa offentligt, jag vågar knappt ha sex längre, känner att jag förmodligen kommer att bli impotent de kommande åren, gråter ofta och mycket.

Till er tjejer som säger att storleken inte har någon betydelse vet jag inte vad jag ska säga, känns bara som ni snackar skit för att man ska må bättre.
    Jag har ju ingen aning om hur det känns för er men jag skulle kanske säga att medel/strax under medel/strax över medel/större är okej, jag tror att de tjejer som säger att storleken inte spelar någon roll aldrig har sett en pojksnopp på en fullvuxen man.

Kände bara för att skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska ta mig till, penisoperation är onödigt och ger bara någon centimeter i slakt tillstånd.
    Ibland känner jag bara för att avsluta hela kapitlet och hoppas på mer tur i livet efter.

• Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken
  • Anonym (Majken)

Mitt tips är att du slutar tänka på kuken och börjar tänka på den du är med i stället. Har vart med killar som vart osäkra och eller har problem med att hålla ståndet för de blir så nervösa med mig, eller ibland av andra orsaker, och det finns inget mer avtändande än en kille som bara fokuserar på kuken. Jag ligger där naken och sexig och killen bara tänker på sin kuk... så jävla irriterande!

• Anonym (elena)

Kvinnor får orgasm av fingrar eller tunga, alltså inte vid penetration (om man inte smeker samtidigt) men då spelar ju snoppstorleken ingen roll, det är ju inte själva samlaget man kommer av ändå.
    Får jag välja själv vill jag ha en liten, tycker bara det gör ont med en stor. Är säker på att många tycker som mej så det finns ingen anledning för dej att vara missnöjd. Det är fel på dom tjejerna du träffat och inte på dej!

• Anonym (E)
    Sen kom vi in på om jag kände någon från samma stad som henne, visade sig att jag hade haft sex med hennes kompis, nu har tjejen slutat svara och brutit all kontakt med mig, undrar varför?

Ville bara kommentera detta lite snabbt. Jag hade inte heller velat ha sex med någon som min kompis haft sex med. Även om det bara handlar om ett ons eller så, hade känts osmakligt och konstigt och som att tränga mig på kompisens intima. Så just denna del kan du ju stryka från listan, den handlar troligtvis inte om ditt könsorgan. 

• Anonym (samma här)
    Anonym (elena) skrev 2017-08-16 09:21:50 följande:

Kvinnor får orgasm av fingrar eller tunga, alltså inte vid penetration (om man inte smeker samtidigt) men då spelar ju snoppstorleken ingen roll, det är ju inte själva samlaget man kommer av ändå.
    Får jag välja själv vill jag ha en liten, tycker bara det gör ont med en stor. Är säker på att många tycker som mej så det finns ingen anledning för dej att vara missnöjd. Det är fel på dom tjejerna du träffat och inte på dej!

Jag har hört att många tjejer får orgasm genom vaginalt samlag eller penetration så det där stämmer nog inte. Det är ju bra att du vill ha en liten :) har du bara haft sex med stora? 
  • Anonym (Ett problem)
    Anonym (samma här) skrev 2017-08-16 09:55:00 följande:
    Jag har hört att många tjejer får orgasm genom vaginalt samlag eller penetration så det där stämmer nog inte. Det är ju bra att du vill ha en liten :) har du bara haft sex med stora? 
    Jo många får orgasm genom samlag enbart men inte alla....

För min egen del så har jag haft både stora och små och jag tycker att alla har sin charm. Så det är verkligen vem kuken sitter på som är viktig för mig och hur den personen är att ha sex med på alla plan. Min nuvarande man är så överlägsen alla andra jag har haft och han har en under medel. I början när vi träffades så kom jag från en kortare relation med en man som hade en väldigt stor...och då tyckte jag att det inte kändes så mycket. Men sen var det som att min kropp anpassade sig efter hans utrustning och nu så känns han precis lika mycket som mitt ex...!!!
  • anon88

Duuude, Kukförstoringsoperation det finns och göra. tror de e billigare utomlands speciellt i Asiatiska länder då de har i allmänhet lite mindre kukar än resten av världen och brukar göra det ofta. så deras läkare är mer erfarna. 

Tjejer gör bröstförstoring hela tiden så du kan göra en kukförstoring.

Du behöver det för din mentala hälsa !

Tyvärr i ett perfekt samhälle så hade du inte behövt göra det men nu finns möjligheten till det. samla lite cash och åk !!

LYCKA TILL !!

• hoppsa
    Anonym (samma här) skrev 2017-08-15 14:12:11 följande:

Ja men då är det väl inte särskilt stor sannolikhet att man träffar 'de andra' tjejerna innan man träffar en elak tjej som gör att man får sämre självförtroende? Jag hoppas att jag träffar snart en sådan tjej då.

Jag tänkte väl mer att du kanske aktivt borde söka efter en sån tjej. Och att du är 100 öppen (men kanske anonym då) med din penis så det inte blir missförstånd. Jag skulle aldrig fortsätta med en kille som dig tyvärr men det finns ju de som skulle och man vet ju inte innan man vet tänker jag.
  • ajnas

Det känns som att du behöver jobba med din självkänsla framför allt annat. Tycker nästan det du beskriver låter som en form av social fobi. Det är inte rimligt att vara så fixerad vid sin penisstorlek, och att tro att allt negativt som händer i livet har med det att göra.

Tro på dig själv, så kommer andra också göra det!

• Anonym (samma här)
    hoppsa skrev 2017-08-16 18:55:55 följande:
    Jag tänkte väl mer att du kanske aktivt borde söka efter en sån tjej. Och att du är 100 öppen (men kanske anonym då) med din penis så det inte blir missförstånd. Jag skulle aldrig fortsätta med en kille som dig tyvärr men det finns ju de som skulle och man vet ju inte innan man vet tänker jag.
    Så du föreslår att jag ska nätdejta och sen berätta till henne om hon är intresserad att min kuk är inte så stor innan vi går och dejtar? Låter konstigt att påpeka detta men jag förstår din poäng. Du hade alltså skrattat åt killen med liten penis och sen dumpat honom? 
Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken