• Anonym (anxiety)

Psykisk ohälsa pga kuken

Trodde aldrig jag skulle skriva en sån här tråd men jag orkar fan inte mer, orkar inte bli förlöjligad av alla i min omgivning längre.

Jag har en väldigt liten kuk, mycket mindre än medel så ni som vill hålla på och fråga om storlek, gör er icke besvär, borde räcka med att säga att den är mindre än medel både i omkrets och längd, ser ut som en pojksnopp.

Jag orkar helt enkelt inte längre, allt känns meningslöst när man har en liten kuk, tjejer vill inte veta av mig, kanske har sex med mig en gång aldrig mer.
    Har till och med varit med om att tjejer avbrutit sexet så fort de sett min kuk.
    Började prata med en underbar tjej på internet senaste veckorna vi pratade varje dag på telefonen om allt möjligt.
    Sen kom vi in på om jag kände någon från samma stad som henne, visade sig att jag hade haft sex med hennes kompis, nu har tjejen slutat svara och brutit all kontakt med mig, undrar varför?
    En annan gång sexchattade jag med en tjej och hon bad om en dickpic, jag skickade och hon började seriöst skratta åt mig, 1 vecka senare skickade hon bild på en liten kuk och blockerade mig.
    En annan tjej jag gillade låg jag och hånglade med och hon kände på min kuk genom kalsongerna och sa sen att hon ville sova, hon har inte velat ses som mer än vänner efter det.

Jag förstår inte varför något så trivialt som kukstorlek ska genomsyra hela samhället? Varför bryr ni tjejer om kukstorleken så jävla mycket? 
    Det är inte bara tjejerna ska kanske nämnas, killar är minst lika skyldiga, skrattar åt alla killar med små medans de med stora genast får mer respekt.
    Det är inte ovanligt att mina så kallade killkompisar försöker ragga på tjejer jag har haft sex med så de kan känna sig "enorma" jämfört med mig.

Jag kan inte kissa offentligt, jag vågar knappt ha sex längre, känner att jag förmodligen kommer att bli impotent de kommande åren, gråter ofta och mycket.

Till er tjejer som säger att storleken inte har någon betydelse vet jag inte vad jag ska säga, känns bara som ni snackar skit för att man ska må bättre.
    Jag har ju ingen aning om hur det känns för er men jag skulle kanske säga att medel/strax under medel/strax över medel/större är okej, jag tror att de tjejer som säger att storleken inte spelar någon roll aldrig har sett en pojksnopp på en fullvuxen man.

Kände bara för att skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska ta mig till, penisoperation är onödigt och ger bara någon centimeter i slakt tillstånd.
    Ibland känner jag bara för att avsluta hela kapitlet och hoppas på mer tur i livet efter.

• Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken
  • CitronTulo

Jag dejtade en kille ett tag som hade väldigt liten (precis en "pojksnopp" som du beskriver). Han hade något fel på hypofysen och hormonproduktionen så jag antar att det var därför i hans fall. Första gången som jag skulle sova hos honom och jag började smeka honom utanpå kalsongerna så kände jag ju att han var väldigt liten.. Det märktes på hela hans kroppspråk att han skämdes och hur osäker han var, tror att han liksom både gillade det (han blev ju hård) men samtidigt ville att jag skulle sluta. Vi låg inte med varandra på kvällen men däremot på morgonen. Vissa ställningar funkade inte alls med honom då jag faktiskt inte kände om han var i mig eller om han halkat ur! Men vi övade upp något slags "gnuggteknik" som var skön för oss båda.. Blev mycket oral och smek också!
    Vi träffades bara under några veckor. Jag tror att han trodde att jag inte ville mer pga sexet/hans penis. Men det handlade inte om det utan om helt andra grejer för min del. Kanske är det så för dig med? Att det faktiskt inte alltid handlar om din penis att det inte blir något mer, men att du tror det för att din osäkerhet och dålig självkänsla pga den tror att det handlar om den?
    Kan förstå ditt problem, men som någon tidigare skrev så var öppen med det, skoja om den om du är bekväm med det.. då blir ingen förvånad eller "besviken" utan vet vad de ha att vänta. Bli en gud på att ge oralsex, använd en dildo om hon vill bli utfylld.. Tappa inte din självkänsla pga det här!! Odla dina bra sidor och egenskaper, du är ju så mycket mer en bara en "liten penis"!

• Anonym (Me)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-08-15 11:47:44 följande:
    Jag förstår inte. Det spelar väl ingen roll hur stor den är slak så hur kan det bli jobbigt att kissa offentligt?

Sedan tror jag problemet är att du söker tjejer för ons/kk-relationer. De som vill ha det är förmodligen rätt fokuserade på att det fysiska ska vara perfekt eftersom de har så mkt att välja på och eftersom inga känslor finns är det bara det fysiska de har att gå efter för att bli attraherade.. Hitta någon som blir kär i dig innan ni har sex ska du se att det inte kommer vara ett problem.
    Håller med
  • Anonym (samma här)
    Anonym (anxiety) skrev 2017-08-15 12:01:02 följande:
    Det säger visst en del om hur den är som hård, i 90% av fallen, sen finns det halvsmå som växer sig halvstora.
    Men liten och smal pojksnopp som slak blir aldrig stor/normalstor som hård.
    Jag vet hur det känns och du är verkligen inte ensam om detta, jag vågar inte träffa någon tjej eftersom jag är rädd att bli utskrattad och dumpad även om jag har märkt att några tjejer varit intresserade i mig. Tjejer är sååå elaka och bryr sig bara om storleken :(
  • hoppsa

"De flesta tjejer" gillar stora vilket innebär att det finns 'några andra' som gillar små.

Jag, som själv är som 'de flesta', diskuterade saken med en av 'de andra', som dels har dåliga sexuella erfarenheter i bagaget och dels vestibulit till och från vilket gör det smärtsamt att föra in något större än ett finger, typ, utan mycket förberedelse.

Hon menade i förenklad version att det var väldigt svårt att hitta en man som ville leva med henne som var antingen utan krav på penetrerande sex ELLER hade väldigt liten penis. Hon menade att de män som hade 'nog liten' penis skämdes och gömde sig, hon hade hittat en men han var dålig i övrigt men sexet var det bästa nånsin. Bara så du vet.

• Anonym (Stoffe)

Okej. Lyssnar på mig nu.

Pga en olycka i tonåren som resulterade i nervskador i bäckenet så är min penis obrukbar (kissa kan jag)

Jag kan inte känna lust och blir inte hård och kan inte få utlösning.

Men jag är gift och får ett sexliv att fungera ändå. Jag/vi har fått tänka om och hitta andra vägar till njutning och tillfredsställelse.

Min fru hade inga problem med en obrukbar kuk.

• Anonym (Tjejkompisen)

Alltså va? Killar inte bara TITTAR utan KOMMENTERAR och SKRATTAR åt andras könsorgan i duschen/offentlig toa? Kanske i mellanstadiet men inte förekommer väl detta mellan vuxna människor som inte känner varandra? Låter helt sjukt. Frågade min sambo och han har då aldrig sett eller varit med om detta och säger att folk tittar ju knappt på varandra där. Man sköter sin egen grej helt enkelt.

Var har detta hänt Ts?!

Aldrig nånsin att detta skulle hända i kvinnors omklädningsrum oavsett om någon hade bröst ner till knäna eller inga bröst alls.

• Anonym (samma här)
    hoppsa skrev 2017-08-15 13:55:40 följande:

"De flesta tjejer" gillar stora vilket innebär att det finns 'några andra' som gillar små.

Jag, som själv är som 'de flesta', diskuterade saken med en av 'de andra', som dels har dåliga sexuella erfarenheter i bagaget och dels vestibulit till och från vilket gör det smärtsamt att föra in något större än ett finger, typ, utan mycket förberedelse.

Hon menade i förenklad version att det var väldigt svårt att hitta en man som ville leva med henne som var antingen utan krav på penetrerande sex ELLER hade väldigt liten penis. Hon menade att de män som hade 'nog liten' penis skämdes och gömde sig, hon hade hittat en men han var dålig i övrigt men sexet var det bästa nånsin. Bara så du vet.

Ja men då är det väl inte särskilt stor sannolikhet att man träffar 'de andra' tjejerna innan man träffar en elak tjej som gör att man får sämre självförtroende? Jag hoppas att jag träffar snart en sådan tjej då.
  • Anonym (storlek har betydelse, men...)

Nu har det ju kommit en hel del olika svar redan, där det kommit upp att vissa faktiskt föedrar mindre snoppar. Så jag tror absolut att sånt förekommer, men tänker inte spekulera vidare i sånt utan endast svara för egen del.

Jag tycker själv att storlek har betydelse för mig. Medel eller lite större än medel är det jag gillar bäst. Men där har ju också form etc. stor betydelse. Typ är den lång och smal, kort och bred och alla möjliga variationer där emellan.
    Har haft seex med en med ganska stor snopp. Det var bra, men vissa ställningar funkade bara inte för det gjorde ont. Sen har jag haft sex med några med endera kort eller sen väldigt smal snopp. Samma sak där, kändes bra, men vissa ställningar funkade inte för det kändes inte så mycket för mig eller så slank snoppen helt enkelt ut.

Har inte haft sex med sådär värst många killar, kanske 15 stycken olika, så jag kan ju inte säg att jag har värsta stora erfarenheten. Men det jag åtminstone har lärt mig är att även oms torleken har betydelse så är det lååååångt ifrån det viktigaste. T.ex. han med den kortaste snoppen var en av de bästa jag varit med, för han visste vad han höll på med sådär annars. Hade skön stil, visste vad han gjorde och det var helt enkelt bra. Andra har jag knappt några minnen av alls, för att de helt enkelt var så *mäh* att det inte fanns nåt att komma ihåg, även om snoppstorleken i deras fall var normal/stor.
    Killen med den största snoppen var inte heller särskilt bra ligg, för jag gillade inte hans still, han var hårdhänt och så.

Så, misströsta icke! :D Du kommer nog att få det här att gå bra. Precis som andra skrivit så kan du ju satsa på att bli skitbra på oralsex, eller att på annat sätt tillfreddställa tjejen. Det där med penetration är ändå en ganska liten del av själva sexakten, egentligen. Och ja, som redan nämnts så finns det ju dildon då, om tjejen verkligen vill känna sånt ibland.

Tror att väldigt mycket av dina besvikelser kan bero på din egna dåliga självkänsla/självförtroende över det här. Om du reagerar blygt, försiktigt och utan självsäkerhet så kommer det här att smitta av sig på tjejen. Men om du är självsäker, till exempel för att du vet att du kan tillfredsställa tjejen ändå, så kan du ändå skapa sexig och mysig stämning och göra det skönt för tjejen.
    Kanske tjejerna istället då börjar tala om dej som "han som ger så jävla bra oralsex", istället för "han med den lilla snoppen" ;)

Tycker du kunde gå prata med nån om det här och få hjälp att bygga upp din självkänsla och få mer självsäkerhet. Då är det också lättare att strunta i mogna idioter som talar om dej eller dissar sex med dig pga din lilla snopp (skulle aldrig göra så själv!).

• Kiyah

Jag kan ärligt säga att jag tillhört dom som alltid sagt att storleken inte har betydelse, MEN att jag ändå föredrar mer välutrustade killar.
    Jag fick min världsbild kullkastad där för massa år sen då jag hamnade i säng med bästa killkompisen. Visade sig att han har en modell som är mindre än genomsnittet (kan ju omöjligt säga hur pass lik din) men när vi väl kommit så långt så jag märkte det var jag för kåt för att backa så jag gav det ett försök. 

Jag har aldrig ångrat det. Han har den minsta kuk jag varit med, men det hindrar honom inte från att vara det överlägset bästa knullet. Jag trodde det knappt skulle kännas nåt alls men det gjorde det (och gör, vi kan knulla som kaniner då vi träffas). det känns tillräckligt för att vara skönt i "normala" ställningar, sen känns det väldigt mycket och är skönt om jag har uppdragna ben eller liknande. Sen hjälper det förstås till att han är jävligt duktig med både fingrar och tunga med...

Kontentan är att jag skulle missat sååå mycket ifall jag låtit mig avskräckas pga hans storlek. Låter som du träffat mest omogna personer eller väldigt trångsynta

• Anonym (samma här)
    Kiyah skrev 2017-08-15 15:03:00 följande:

Jag kan ärligt säga att jag tillhört dom som alltid sagt att storleken inte har betydelse, MEN att jag ändå föredrar mer välutrustade killar.
    Jag fick min världsbild kullkastad där för massa år sen då jag hamnade i säng med bästa killkompisen. Visade sig att han har en modell som är mindre än genomsnittet (kan ju omöjligt säga hur pass lik din) men när vi väl kommit så långt så jag märkte det var jag för kåt för att backa så jag gav det ett försök. 

Jag har aldrig ångrat det. Han har den minsta kuk jag varit med, men det hindrar honom inte från att vara det överlägset bästa knullet. Jag trodde det knappt skulle kännas nåt alls men det gjorde det (och gör, vi kan knulla som kaniner då vi träffas). det känns tillräckligt för att vara skönt i "normala" ställningar, sen känns det väldigt mycket och är skönt om jag har uppdragna ben eller liknande. Sen hjälper det förstås till att han är jävligt duktig med både fingrar och tunga med...

Kontentan är att jag skulle missat sååå mycket ifall jag låtit mig avskräckas pga hans storlek. Låter som du träffat mest omogna personer eller väldigt trångsynta

Så du ångrar aldrig att du är med en kille som har större storlek? Jag känner verkligen igen det där med uppdragna ben, jag antar att det blir tightare där nere då :) brukade göra det med mitt ex haha
Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken