• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • Lelle1988
    Bellabelle skrev 2017-08-29 17:30:48 följande:

En kanske konstig fråga men iaf! Vad tycker ni är bäst? Testa med CB nu ikväll (och hålla mig i va 4-5 timmar) eller vänta tills i morgon och ta på morgon urin? :O tror ni de blir stor skillnad på test resultatet på morgon urin i morgon eller kvälls urin och hålla mig i flera timmar ikväll?

Jag har ingen erfarenhet av grav-test än men det sägs väl att morgonurinen är bäst då den är mest koncentrerad? Är det CB early du använder, eller vanlig CB? Jag har själv köpt vanliga CB men har inte använt den ännu XD pallar jag vänta tills BIM på söndag? :p
  • Anonym (Hoppas)
    Bellabelle skrev 2017-08-29 17:30:48 följande:

En kanske konstig fråga men iaf! Vad tycker ni är bäst? Testa med CB nu ikväll (och hålla mig i va 4-5 timmar) eller vänta tills i morgon och ta på morgon urin? :O tror ni de blir stor skillnad på test resultatet på morgon urin i morgon eller kvälls urin och hålla mig i flera timmar ikväll?

Alla är så olika när det gäller koncentrationen av hcg. Vissa får + på morgonen och andra eftermiddag och kväll. Det jag iaf lärt mig är att dricka så lite som möjligt så urinen blir så koncentrerad den kan bli. Så ska du ta på kvällen så undvik massa vätska större delen av dagen. Och likaså på kvällen om du tar på morgonen
  • Anonym (Hoppas)

Bellabelle, hur har det gått? Gjort något test?

• Bellabelle
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-30 07:04:18 följande:

Gjorde ett i morse bim+10 super svagt så ska nog vänta 2 dagar o ta nytt! Vet inte om man ser?

• Bellabelle
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-30 07:04:18 följande:

Bellabelle skrev 2017-08-30 07:24:46 följande:

Gjorde ett i morse bim+10 super svagt så ska nog vänta 2 dagar o ta nytt! Vet inte om man ser?

ÄL+10 ska de ju stå xD
  • Anjaheterjag

Jag ser :) håller tummarna att de blir starkare :) vad roligt
  • Anonym (Längtar)
    Bellabelle skrev 2017-08-30 07:26:02 följande:

ÄL+10 ska de ju stå xD

Åå hoppas det blir starkare! Jag är äl +10-+14 ungefär men ingen mens i sikte än så länge.

Jag hade inget max utslag på äl test men misstänker att jag testade vid fel tidpunkt helt enkelt för jag kände av att jag hade ägglossning.

Mina symtom håller i sig och brösten ömmar sedan 1 vecka tillbaka och illamåendet kommer och går.

Jag har ganska lite känsel i brösten 8ch bröstvårtorna annars men nu är dom ömma från bröstvårtorna och ut mot sidorna.

Jag är en riktig test narkoman så har beställt en hel hög billiga stickor nu då clearblue priserna inte riktigt går ihop med mitt testande haha.

Jag känner ju att något är annorlunda med min kropp och har svårt att tro att den här massiva förändringen beror på uttaget av spiralen.
  • Anonym (Hoppas)

Nått svagt syns ju iaf men jag personligen litar inte på cb early längre.. Digitalt eller annan sticka av annat märke är mer pålitligt.

Håller tummarna för starkare på fredag
  • Anonym (Hoppas)

Bim-4 och negativt på predictor early så det är kört denna gången med.

• Katten18
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-30 09:33:13 följande:

Bim-4 och negativt på predictor early så det är kört denna gången med.

Testade med cb early idag BIM-3 och bara ett spökstreck om jag tittade noggrant och i "rätt" ljus, tunt och grått.

Hade tydligen lovat mig själv att inte testa innan BIM men det gick inte så bra.

Känns kört här också :(

Svar på tråden Prata symtom innan BIM