• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • Anonym (Längtar)
    Hedblomster skrev 2017-08-30 19:11:23 följande:

Ser absolut nåt där:)

Ska testa imorgon bitti och se om det blir lite skarpare. Man vet ju inte om man inbillar sig eller om det är ett spökstreck eller kanske ett riktigt plus
  • Anonym (Längtar)

Alltså jag blir tokig! Tog dom här nu på morgonen, tog 2 då jag tyckte det första hade så svag linje. Jag mår som en högdräktig flodhäst haha. Har mått illa till och från alla tider på dagen i över 1 vecka, nyss trodde jag att jag skulle vara tvungen att få och spy och har molvärk. Jag är så fruktansvärt trött och har humörsvängningar utan dess like.

Men enda jag får på stickorna är något ultra vagt.

Är på äl +10-+16 ( vet inte exakt)
  • Anjaheterjag
    Anonym (Längtar) skrev 2017-08-31 07:23:59 följande:

Alltså jag blir tokig! Tog dom här nu på morgonen, tog 2 då jag tyckte det första hade så svag linje. Jag mår som en högdräktig flodhäst haha. Har mått illa till och från alla tider på dagen i över 1 vecka, nyss trodde jag att jag skulle vara tvungen att få och spy och har molvärk. Jag är så fruktansvärt trött och har humörsvängningar utan dess like.

Ser inget men säkert svårt se på bild ,men de är väl äl stickor? LH står de på?
  • Anonym (Längtar)
    Anjaheterjag skrev 2017-08-31 09:28:06 följande:

Ser inget men säkert svårt se på bild ,men de är väl äl stickor? LH står de på?

Det är grav srickor ;P annars är dom helt felförpackade hahaha, jäklar nu började jag ju tänka på det också!
  • Bellabelle

Är det fler som tänker... "jag måste inbilla mig allt" ? Vet helt ärligt inte ens om jag vågar testa i morgon eller om jag väntar till söndag :O (äl+14 på söndag) är så rädd för ett "inte gravid" resultat.. :(

• Bellabelle
    Anonym (Längtar) skrev 2017-08-31 07:23:59 följande:

Du får nog skicka tillbaka för de där är ägglossnings stickor :O
  • Charlieellerså
    Anonym (Längtar) skrev 2017-08-31 10:12:52 följande:

Det är grav srickor ;P annars är dom helt felförpackade hahaha, jäklar nu började jag ju tänka på det också!

När det står LH på är det Äl-stickor
  • Katten18
    Bellabelle skrev 2017-08-31 11:16:57 följande:

Är det fler som tänker... "jag måste inbilla mig allt" ? Vet helt ärligt inte ens om jag vågar testa i morgon eller om jag väntar till söndag :O (äl+14 på söndag) är så rädd för ett "inte gravid" resultat.. :(

Jag känner så.

Testade mig igår BIM-3, negativt.

Alla symtom är borta också :(
  • Anonym (Hoppas)

Bim-3 och negativt.

Förbannad över min p-tracker med, all data har försvunnit så har noll koll sen förra året på all ägglossning, cykel mm...

• Anonym (Längtar)
    Charlieellerså skrev 2017-08-31 11:18:55 följande:

När det står LH på är det Äl-stickor

Hahaha har fått felpackade stickor!!!

Här har jag suttit och stirrat efter streck 2 veckor efter äl. Tack för infon
Svar på tråden Prata symtom innan BIM