• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • 1213
    Horisonten skrev 2017-10-11 12:32:16 följande:

Tack snälla för stödet <3 Ne inte förens mensen kommer och brukar ha väldigt mycket mensvärk som jag inte har och kraftig blödning och inget rött blod eller så. Hade bara den lilla rosa tråden sen har det inte varit något. Och man kan ju blöda lite i början och när man skulle ha mens sp. Mår fortfarande illa och brösten skall vi inte tala om. Beställde test men de kommer nog inte förens imorgon eftermiddag eller fredag. Så mannen har lovat att köpa ett test på apoteket så jag kan testa imorgonbitti. Hoppas hoppas hoppas <3

Åh vad bra! Jag håller tummarna <3
  • miranda94
    Micec skrev 2017-10-11 09:27:45 följande:

hej tjejer! Jag hoppar in här! är på bim-5 och fick detta resultatet idag. Vad tror ni? är det spök eller kan det vara något?

Jag ser något ytterst svagt =) Håller tummarna!
  • Horisonten
    JohannaN2015 skrev 2017-10-11 12:42:41 följande:

Ja men du ser! Det behöver inte alls vara något dåligt med det här gumman! Jag håller verkligen alla tummar för dig/er! Jag ska nog testa mig på fredag igen, om jag kan hålla mig.. har inte testat sen i måndags så det är ju iaf bra!! Haha. Vi håller ihop här oh jag hoppas vi båda får ett plus väldigt snart! Kramar

Ne sant men man förknippar ju minsta tecken på mens som något negativ. Även om de är något litet. Tack snälla du!! Så sjukt galet nervös!! Så duktigt av dig och klara av att hålla dig så länge!! Har du bim på fredag? Ja de hoppas vi och håller tummarna för! :) Kram
  • Horisonten
    1213 skrev 2017-10-11 12:45:10 följande:

Åh vad bra! Jag håller tummarna <3

Tack snälla du <3
  • JohannaN2015
    Horisonten skrev 2017-10-11 13:01:09 följande:

Ne sant men man förknippar ju minsta tecken på mens som något negativ. Även om de är något litet. Tack snälla du!! Så sjukt galet nervös!! Så duktigt av dig och klara av att hålla dig så länge!! Har du bim på fredag? Ja de hoppas vi och håller tummarna för! :) Kram

Ja men så är det ju alltid!!:) kommer gå så braaa så!! Är det något litet där inne så kommer du snart märka det på testen!<3 jag tror jag redan haft bim, har sån oregelbunden mens.. så är svårt och säga:) testade negativt i måndags så därför vill jag vänta någon dag till! Jag hoppas ju såklart på ett plus!!!! Kramar
  • Horisonten
    JohannaN2015 skrev 2017-10-11 13:11:10 följande:
    Ja men så är det ju alltid!!:) kommer gå så braaa så!! Är det något litet där inne så kommer du snart märka det på testen!<3 jag tror jag redan haft bim, har sån oregelbunden mens.. så är svårt och säga:) testade negativt i måndags så därför vill jag vänta någon dag till! Jag hoppas ju såklart på ett plus!!!! Kramar
    Tack jag hoppas verkligen det :9 Så otroligt tacksam och glad över ert fina stöd här inne. Ni rä fantastiska allihopa <3 Ja de hoppas jag verkligen, känns så märkligt om det inte är det efter allt jag känner med mer,svårare och äta till och med kall yoghurt nu men samtidigt hungrig och mer kissnödig och också. Kaffe smakade ännu värre idag än igår också. Okej men då förstår jag,då hoppas vi bara att det var lite tidigt och få plus i måndags och de kommer ett på fredag :) 
  • JohannaN2015
    Horisonten skrev 2017-10-11 13:15:56 följande:

Tack jag hoppas verkligen det :9 Så otroligt tacksam och glad över ert fina stöd här inne. Ni rä fantastiska allihopa <3 Ja de hoppas jag verkligen, känns så märkligt om det inte är det efter allt jag känner med mer,svårare och äta till och med kall yoghurt nu men samtidigt hungrig och mer kissnödig och också. Kaffe smakade ännu värre idag än igår också. Okej men då förstår jag,då hoppas vi bara att det var lite tidigt och få plus i måndags och de kommer ett på fredag :) 

Ja men det verkar ju bra underligt annars! När ska du ha bim? Har du redan passerat den? Finns ju dom som plussar väldigt sent.. så behöver ju inte alls vara något konstigt:) ja jag hoppas också att det visar något då

Iaf!! Vore häftigt och efterlängtat!!!:) har köpt äl tester också, så ska testa dom om det inte tagit sig oh börja med rosenrot!! Ett tips! Kramar
  • 1213

Alltså min kropp bara skriker att jag är gravid.. har idag fått ömma bröstvårtor, fått finnar, känner mig så konstig i magen och har huvudvärk. Men är ju bara på äl+5.. känns så märkligt att jag kanske bara inbillar mig alla dessa symptom..

Har räknat ut att min BIM bör vara den 22/10 så då kommer jag testa mig om min mens inte har kommit. Kan dagarna bara gå snabbt nu?

• XAHHA92
    1213 skrev 2017-10-11 13:46:19 följande:

Alltså min kropp bara skriker att jag är gravid.. har idag fått ömma bröstvårtor, fått finnar, känner mig så konstig i magen och har huvudvärk. Men är ju bara på äl+5.. känns så märkligt att jag kanske bara inbillar mig alla dessa symptom..

Har räknat ut att min BIM bör vara den 22/10 så då kommer jag testa mig om min mens inte har kommit. Kan dagarna bara gå snabbt nu?

Jag är också på äl +5 idag och har fått ont i mitt ena bröst upp mot armhålan, men tycker det borde vara alldeles för tidigt för att få symptom....
    Försöker med första sen maj -16 (Försök 18, BIM 22/10)
Svar på tråden Bim oktober 2017