Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Tack snälla för stödet <3 Ne inte förens mensen kommer och brukar ha väldigt mycket mensvärk som jag inte har och kraftig blödning och inget rött blod eller så. Hade bara den lilla rosa tråden sen har det inte varit något. Och man kan ju blöda lite i början och när man skulle ha mens sp. Mår fortfarande illa och brösten skall vi inte tala om. Beställde test men de kommer nog inte förens imorgon eftermiddag eller fredag. Så mannen har lovat att köpa ett test på apoteket så jag kan testa imorgonbitti. Hoppas hoppas hoppas <3
Skulle bli fyr klöver och inte fråge tecken =)
hej tjejer! Jag hoppar in här! är på bim-5 och fick detta resultatet idag. Vad tror ni? är det spök eller kan det vara något?
Ja men du ser! Det behöver inte alls vara något dåligt med det här gumman! Jag håller verkligen alla tummar för dig/er! Jag ska nog testa mig på fredag igen, om jag kan hålla mig.. har inte testat sen i måndags så det är ju iaf bra!! Haha. Vi håller ihop här oh jag hoppas vi båda får ett plus väldigt snart! Kramar
Åh vad bra! Jag håller tummarna <3
Ne sant men man förknippar ju minsta tecken på mens som något negativ. Även om de är något litet. Tack snälla du!! Så sjukt galet nervös!! Så duktigt av dig och klara av att hålla dig så länge!! Har du bim på fredag? Ja de hoppas vi och håller tummarna för! :) Kram
Tack jag hoppas verkligen det :9 Så otroligt tacksam och glad över ert fina stöd här inne. Ni rä fantastiska allihopa <3 Ja de hoppas jag verkligen, känns så märkligt om det inte är det efter allt jag känner med mer,svårare och äta till och med kall yoghurt nu men samtidigt hungrig och mer kissnödig och också. Kaffe smakade ännu värre idag än igår också. Okej men då förstår jag,då hoppas vi bara att det var lite tidigt och få plus i måndags och de kommer ett på fredag :)
Alltså min kropp bara skriker att jag är gravid.. har idag fått ömma bröstvårtor, fått finnar, känner mig så konstig i magen och har huvudvärk. Men är ju bara på äl+5.. känns så märkligt att jag kanske bara inbillar mig alla dessa symptom..
Har räknat ut att min BIM bör vara den 22/10 så då kommer jag testa mig om min mens inte har kommit. Kan dagarna bara gå snabbt nu?
Alltså min kropp bara skriker att jag är gravid.. har idag fått ömma bröstvårtor, fått finnar, känner mig så konstig i magen och har huvudvärk. Men är ju bara på äl+5.. känns så märkligt att jag kanske bara inbillar mig alla dessa symptom..
Har räknat ut att min BIM bör vara den 22/10 så då kommer jag testa mig om min mens inte har kommit. Kan dagarna bara gå snabbt nu?