Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Äl +3 idag enligt kalendern. Har idag haft stickningar och liksom hugg i mage/underliv. Inget som hör till vanligheterna. Hoppas att det är nåt slags tecken på att det gick vägen denna gång. Försöker vara positiv :D
Ååååh nu längtar jag tills jag får testa igen!!! Alltså det är så sjukt.. jag har skrivet ner ALLT sen 1/10, oj idag och igår känner jag mig aå hemskt hungrig, som att det inte finns ett stop.. vill ha MAT, GE MIG MAT!!! Sticker och känns i "tjejmagen"... vet att jag har test hemma i brevlådan när jag kommer hem imorgon!!!!
Ååååh nu längtar jag tills jag får testa igen!!! Alltså det är så sjukt.. jag har skrivet ner ALLT sen 1/10, oj idag och igår känner jag mig aå hemskt hungrig, som att det inte finns ett stop.. vill ha MAT, GE MIG MAT!!! Sticker och känns i "tjejmagen"... vet att jag har test hemma i brevlådan när jag kommer hem imorgon!!!!
Tack snälla :) Hoppas de blir många juni bebisar härifrån 2018 :)
Håller tummarna!!!
Bim om 5 dagar och brösten är gigantiska
Hej. Hittade denna tråd och behöver skriva av mig lite.
Tog ut min p-stav i slutet av juni dels för att slippa mina småblödningar jag hade heeeeela tiden dels för önskad graviditet. Har inte haft någon mens eller blödning sen p-staven togs ut.
Idag fick jag en känsla och köpte ett gravtest som va positivt. Sambon köpte även ett till, även det positivt. Svaren kom väldigt snabbt inom 1 minut.
Hur ska man kunna räkna ut vilken vecka jag är i?
Den enda jag märkt av är ömma bröst sen några veckor tillbaka och nu häromdagen lite järnsmak i munnen.
/ J
Hej. Hittade denna tråd och behöver skriva av mig lite.
Tog ut min p-stav i slutet av juni dels för att slippa mina småblödningar jag hade heeeeela tiden dels för önskad graviditet. Har inte haft någon mens eller blödning sen p-staven togs ut.
Idag fick jag en känsla och köpte ett gravtest som va positivt. Sambon köpte även ett till, även det positivt. Svaren kom väldigt snabbt inom 1 minut.
Hur ska man kunna räkna ut vilken vecka jag är i?
Den enda jag märkt av är ömma bröst sen några veckor tillbaka och nu häromdagen lite järnsmak i munnen.
/ J
Hej och välkommen!
Och stoet grattis till din önskade graviditet!!
Det bästa du kan Göra är att köpa ett clearblue digital ( som visar veckor) sen ringa till BM för inskrivning och ultraljud! Lycka till!
Tack snälla! Ja ett positivt test är väl alltid ett positivt test. Ska ringa mvc imorgon och prata med dom. Får se kanske köper ett cleatblue test till fast med veckoindikator.