• Anonym (Anonym)

Varför gamla tanter?

Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...

• Svar på tråden Varför gamla tanter?
  • Anonym (Laxen)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-07 17:02:24 följande:
    Nej tack jag vill inte ha en gubbe
    En fräsch artonåring ? dejta 17-18 åriga killar då?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laxen) skrev 2017-09-07 17:07:02 följande:

En fräsch artonåring ? dejta 17-18 åriga killar då?

Nej jag vill ha en kille i min egen ålder 25-35 år
  • Gilflover
    Anonym (onehotsexylady) skrev 2017-09-07 13:47:06 följande:

Är 50 + och undrar detsamma. Har uteslutande killar runt 28-30 i min säng och även för givande samtal konstigt nog. Tror det är mognaden och spänningen.

Underbart !
    När jag va 24 när jag upptäckte den fantastiske stärka sexuella spänning som kan bli mellan yngre man och mogen kvinna (52). Då var jag häktad. Så när jag va sådär 25 - 35, var jag älskare (toyboy)  och amatörpsykolog til flera 50+`are.

Fan vilken härlig tid det va.      Tungan uteFlört
  • Anonym (Laxen)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-07 17:12:54 följande:
    Nej jag vill ha en kille i min egen ålder 25-35 år
    Hur ska du lösa det här?
  • Anonym (kåt eller?)
    Gaskarl skrev 2017-09-07 16:53:16 följande:
    Äh. Säker på att du duger, eller skit i dom bara och lär känna en gubbe.. :)
    Vi har förstått att du vill att TS ska knulla dig Gaskarl, men TS verkar inte så sugen på gubbar.
  • Anonym (kåt eller?)
    Anonym (Älskar 45+) skrev 2017-09-07 16:47:18 följande:
    Det tror jag du gör. Men du får beskylla dina medsystrar som är rejält avtändande, det gör att många killar skippar hela åldersområdet.
    Du har en poäng. När jag var 25 hade jag en 40-årig kk, det som lockade (förutom att hon var jävligt snygg och grym i sängen) var hennes ödmjuka och avslappnade inställning till skillnad från tjejerna i samma ålder som jag hade då som var komplicerade och fulla med issues.
  • Smirnoffski

Tycker inte ålder spelar så stor roll om det bara gäller sex, skulle nog inte vilja vara i ett förhållande med för stor ålderskillnad.

• Gilflover
    Anonym (kåt eller?) skrev 2017-09-07 17:56:00 följande:
    Du har en poäng. När jag var 25 hade jag en 40-årig kk, det som lockade (förutom att hon var jävligt snygg och grym i sängen) var hennes ödmjuka och avslappnade inställning till skillnad från tjejerna i samma ålder som jag hade då som var komplicerade och fulla med issues.
    Håller med !    Det her har ju funnits till alla tider. Helt från då dom rika romerska fruerna betalade vakterna för en stund med gladiatorerna i colosseum. Och säkert före den tid också. 
    Fattar inte  att det ska va så mycket tjat om detta nu i 2017.
  • Anonym (Älskar 45+)
    Anonym (kåt eller?) skrev 2017-09-07 17:56:00 följande:

Jo. De är både skönare i sängen då de vet sin kropp och hur de vill ha sexet utan att man bara ska läsa sig till det och sen är personligheten överlägsen mina jämngamla. Tjejernas issues sätter sig på en själv till slut.
  • Gaskarl
    Anonym (kåt eller?) skrev 2017-09-07 17:52:12 följande:

Vi har förstått att du vill att TS ska knulla dig Gaskarl, men TS verkar inte så sugen på gubbar.

Haha, var faktiskt inte så jag tänkte.. Nä, hon vill ha jämnåriga.
Svar på tråden Varför gamla tanter?