Varför gamla tanter?
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
En fräsch artonåring ? dejta 17-18 åriga killar då?
Är 50 + och undrar detsamma. Har uteslutande killar runt 28-30 i min säng och även för givande samtal konstigt nog. Tror det är mognaden och spänningen.
Tycker inte ålder spelar så stor roll om det bara gäller sex, skulle nog inte vilja vara i ett förhållande med för stor ålderskillnad.
Du har en poäng. När jag var 25 hade jag en 40-årig kk, det som lockade (förutom att hon var jävligt snygg och grym i sängen) var hennes ödmjuka och avslappnade inställning till skillnad från tjejerna i samma ålder som jag hade då som var komplicerade och fulla med issues.
Vi har förstått att du vill att TS ska knulla dig Gaskarl, men TS verkar inte så sugen på gubbar.