• Anonym (Anonym)

Varför gamla tanter?

Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...

• Svar på tråden Varför gamla tanter?
  • Anonym (Anonym)

Jag undrar om det finns en maxgräns på kvinnorna eller om dom gillar kvinnor upp i 70-80 års åldern? Vad är eran maxgräns på kvinnorna?

• Anonym (phäwiig)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-09 17:00:49 följande:

Jag undrar om det finns en maxgräns på kvinnorna eller om dom gillar kvinnor upp i 70-80 års åldern? Vad är eran maxgräns på kvinnorna?

Dom flesta har väl inget stämpel i pannan med sin ålder på ?   
    Ser man en snygg "tant" med sexig attityd och klädsel , parfym och make-up såå .....  Många ser otrolig mycket bättre ut än sin ålder.  Man frågar inte "hur gammal e du då"  innan man stöter. 
    Annars är det ofta dom som stöter. Många har tröttnat på "gubbkuken" hemma som knappast ser dom längre.
  • Anonym (tant agda)
    Anonym (Lika barn leka bästa) skrev 2017-09-09 14:37:42 följande:
    Definitivt vill man ha en man som klarar läsförståelsen, dvs säga se vilken åldersgrupp man är intresserad av .
    De här männen kan nog läsa och de är ute efter sex! Till min STORA förvåning. Jag är alltså 62 OCH jag har ingen bild på mig själv inlagd NB så ingen vet hur jag ser ut. Nu skulle herrarna kanske backa om jag svarade...det vet jag ju inte MEN som det verkar så är de beredda att ha sex med en 62-årig kärring hur hon än ser ut!?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (tant agda) skrev 2017-09-10 05:47:24 följande:

De här männen kan nog läsa och de är ute efter sex! Till min STORA förvåning. Jag är alltså 62 OCH jag har ingen bild på mig själv inlagd NB så ingen vet hur jag ser ut. Nu skulle herrarna kanske backa om jag svarade...det vet jag ju inte MEN som det verkar så är de beredda att ha sex med en 62-årig kärring hur hon än ser ut!?

Verkar ju som det. Verkar va någon ny trend eller skönhetsideal med äldre kvinnor..
  • Gaskarl

Kvinnor i 60års åldern.. Är sex samma för er nu som förr, alltså vilda ritter, rediga påsättningar eller längtar ni mer efter närhetssex, ni fattar vad jag menar.

• Anonym (Lika barn leka bästa)
    Gaskarl skrev 2017-09-10 10:48:50 följande:

Kvinnor i 60års åldern.. Är sex samma för er nu som förr, alltså vilda ritter, rediga påsättningar eller längtar ni mer efter närhetssex, ni fattar vad jag menar.

Är visserligen bara 57, men jag vill ha både och! Närhet är viktigt men ibland vill man ha galen sex :) Men det ska vara passande i ålder. Vill inte ha en toyboy, utan en man som förstår vad som behövs för att uppnå gemensam njutning.
  • Gaskarl
    Anonym (Lika barn leka bästa) skrev 2017-09-10 13:03:57 följande:

Är visserligen bara 57, men jag vill ha både och! Närhet är viktigt men ibland vill man ha galen sex :) Men det ska vara passande i ålder. Vill inte ha en toyboy, utan en man som förstår vad som behövs för att uppnå gemensam njutning.

Tack för vettigt svar, härligt svar..
  • Anonym (Laxen)

jag tror nog att det är så att unga killar blir attraherade av självsäkra kvinnor i 30-40 årsåldern å inte 60 åringar 

• Gaskarl
    Anonym (Lika barn leka bästa) skrev 2017-09-10 13:03:57 följande:

Jag är 53
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laxen) skrev 2017-09-10 14:01:29 följande:

jag tror nog att det är så att unga killar blir attraherade av självsäkra kvinnor i 30-40 årsåldern å inte 60 åringar 

Nej i åldern 60+ det va därför jag skapade tråden pga att det sticker ut väldigt mycket med killar i 20 års åldern som intresserar sig för 60+ are
Svar på tråden Varför gamla tanter?