• Anonym (Anonym)

Varför gamla tanter?

Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...

• Svar på tråden Varför gamla tanter?
  • Anonym (Kille 21)

Mer mogna kvinnor tack!

• Anonym (win!!)

Är så mycket lättare att få ligga med en dubbelt så gammal kvinna jämfört med en jämnårig.

Win-win!!

• Anonym (Floskler)
    Gaskarl skrev 2017-09-07 15:15:27 följande:

Äldre kvinnor peakar mycket senare än män sexuellt, när männen är trötta så tar den sexhungriga kvinnan unga mään som orkar och kan flera ggr på en dag, samtidigt som dom får lära upp den lilla slyngeln.. Lite så.

En gammal trött "sanning" som vi alla hört ett otal gånger. Finns det någon vetenskap som stödjer det påståendet tro?

Spoiler varning.

Nej.
  • Anonym (win!!)
    Anonym (Kille 21) skrev 2017-09-07 19:28:14 följande:

Mer mogna kvinnor tack!

Håller med! Mer moget!
  • Anonym (Ludvig)
    Anonym (Floskler) skrev 2017-09-07 19:41:18 följande:
    En gammal trött "sanning" som vi alla hört ett otal gånger. Finns det någon vetenskap som stödjer det påståendet tro?

Spoiler varning.

Nej.
    Det behövs ingen vetenskap. När man är äldre är det bara att titta i backspegeln. 
    Väldigt stor skillnad för en man mellan 20 år och 60 år. För en kvinna kan det nog variera mer, men jag tror att min fru vill ha sex med ungefär samma intervall idag som när hon var ung. Vi hade skitjobbigt när vi var yngre, jag ville alltid, hon mer sällan. Nu är det hon som tar initiativet. Det låter på henne som det är för min skull, det tog lite tid innan jag fattade att det faktiskt handlar om att hon vill ha sex minst lika ofta som jag.
  • Anonym (onehotsexylady)
    Anonym (win!!) skrev 2017-09-07 19:32:47 följande:

Är så mycket lättare att få ligga med en dubbelt så gammal kvinna jämfört med en jämnårig.

Win-win!!

För mig som kvinna är det på samma sätt, mycket lättare att få yngre killar än jämngamla så win win! Helt enkelt en superb match;)
  • Anonym (Laxen)
    Anonym (onehotsexylady) skrev 2017-09-08 11:31:09 följande:
    För mig som kvinna är det på samma sätt, mycket lättare att få yngre killar än jämngamla så win win! Helt enkelt en superb match;)
    Hur unga ska killarna vara?
    Anonym (Laxen) skrev 2017-09-08 13:21:56 följande:
    Hur unga ska killarna vara?
    28-35 ca
  • Anonym (Kille 21)
    Anonym (onehotsexylady) skrev 2017-09-08 13:28:01 följande:

28-35 ca

Hur gammal är du?
    Anonym (Kille 21) skrev 2017-09-08 14:00:25 följande:
    Hur gammal är du?