Varför gamla tanter?
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
Va härligt ! Jag är 29, och knullar jämnligt med en underbar kvinna på 53 ( hon ser mera ut som hon är mid-40`s )
Det undrar jag också
Jag är 23 och ligger ibland med en kvinna på 64, men hon ser ut som 45.
Jag är singel och har en annons på happy pancake där jag söker män i min egen ålder. Svaren är *typ* 80% från män i 30-40-årsåldern och 20% från gruppen jag söker. De där yngre männen har nog gått på myten att en tant som jag "gör det som varje gång var den sista"........! Nu är ju inte en man som fyllt 40 en yngling precis! men i mina ögon totalt ointressant som partner.