• Anonym (Anonym)

Varför gamla tanter?

Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...

• Svar på tråden Varför gamla tanter?
  • phäwiig

Va härligt !     Jag är 29, och knullar jämnligt med en underbar kvinna på 53  ( hon ser mera ut som hon är mid-40`s )

• Anonym (Undrar)

Det undrar jag också

• Anonym (KKå)

Jag är 23 och ligger ibland med en kvinna på 64, men hon ser ut som 45.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (KKå) skrev 2017-09-08 20:09:35 följande:

Jösses
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-09-08 20:23:28 följande:
    Jösses
    Oj, vad lite man vet om hur det ser ut. Vad är det man tänder på, erfarenheten eller ...?
  • Anonym (tant agda)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-07 13:01:04 följande:

Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...

Jag är 62 och jag skulle ALDRIG I LIVET lägga mig med ett litet barn på 20 år. Skulle en sådan ung pojke göra sexuella närmanden mot mig så skulle jag kontakta hans mamma och berätta det och så kanske grabben kan få hjälp för sitt dåliga mående.
  • Anonym (onehotsexylady)
    Anonym (KKå) skrev 2017-09-08 20:09:35 följande:

Det var väldans! Får jag fråga varför och hur det är att vara med en så pass äldre?
  • Anonym (tant agda)
    Anonym (onehotsexylady) skrev 2017-09-08 11:31:09 följande:
    För mig som kvinna är det på samma sätt, mycket lättare att få yngre killar än jämngamla så win win! Helt enkelt en superb match;)
    Jag är singel och har en annons på happy pancake där jag söker män i min egen ålder. Svaren är *typ* 80% från män i 30-40-årsåldern och 20% från gruppen jag söker. De där yngre männen har nog gått på myten att en tant som jag "gör det som varje gång var den sista"........! Nu är ju inte en man som fyllt 40 en yngling precis! men i mina ögon totalt ointressant som partner.
  • Anonym (Lika barn leka bästa)
    Anonym (tant agda) skrev 2017-09-09 12:37:43 följande:

Jag är singel och har en annons på happy pancake där jag söker män i min egen ålder. Svaren är *typ* 80% från män i 30-40-årsåldern och 20% från gruppen jag söker. De där yngre männen har nog gått på myten att en tant som jag "gör det som varje gång var den sista"........! Nu är ju inte en man som fyllt 40 en yngling precis! men i mina ögon totalt ointressant som partner.

Definitivt vill man ha en man som klarar läsförståelsen, dvs säga se vilken åldersgrupp man är intresserad av .
  • Anonym (phäwiig)
    Anonym (onehotsexylady) skrev 2017-09-09 11:55:03 följande:
    Det var väldans! Får jag fråga varför och hur det är att vara med en så pass äldre?
    Tror inte ett skit på honom, han bara retar mitt inlägg (#41)
Svar på tråden Varför gamla tanter?