• Anonym (Sperma)

    Vad känner du för sperma och var vill du ha den?

    Blir väldigt kåt när jag tänker på sperma, en varm penis som sprutar i min mun. Dröm!

    Fick testa min mans sperma för första gång i helgen och vilken succé det blev. Älskar det, hur sexigt som helst. Vad tycker ni och vad brukar ni göra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad känner du för sperma och var vill du ha den?
  • EnsamSingelpappa

    Nu, så snälla..


     


    Sluta klaga på varandra, ja, visst finns det så som jag tolkar en hel drös killar på sådana här forum som "låtsas" vara tjejer och de gör det lite förvirrande rent generellt men framförallt tråkigt...


    Särskrivningar kan också vara svårt att läsa, men vem är någon annan som ska klaga på det. Klaga på om någon säger något icke innehållsrikt, som tex att "ohh vad skönt att de finns kvinnor som gillar sperma" och släpper diskussionen där.


     


    Det är något som jag kan irritera mig på, inget vettigt och läsa eller skriva. Så bara inlägg efter inlägg med en mening. WOW vad kul.


     


    Kom med faktiska erfarenheter, oavsett vad tråden handlar om, dela med er, hjälp andra att bli bättre på något, eller lyssna på någon som vill påverka eler ha hjälp. Svara på ett vettigt sätt och inte bara "dumpa" om något inte faller någon i smaken.


    Det funkar inte så i verkliga livet att man bara "dumpar" någon för att man inte kan/får göra något. DE kan finnas helt andra förutsättningar och grejer i bakgrunden som påverkar folks beslut. Tex om man har barn eller gemensamt hus eller what ever. Man kan inte bara "dumpa" för att hon inte vill ha sperma någon annanstans än i fittan...


    Min personliga åsikt är ju såklart, skit tråkigt... Och skulle nog aldrig vilja ha det så, men det är ju därför man dejtar, och tar reda på vissa saker som är relevanta och viktiga för dig. Men sen om ni fortsätter efter den "dejt fasen" så kan man ju inte klaga på de sättet på sin partner om den gjort klart med något från början. Då har man förutästtningarna klart för sig och får välja om man accepterar eller inte accepterar. Så går man vidare eller stannar.. ;)


    Var snälla mot varandra, hjälp varandra, men framförallt dela med er av era upplevelser, ärliga upplevelser!!! FAn, så många ggr man läser om saker som är helt tagna ur en galen porrfilm eller bara så uppenbart "troligen" inte sant...


    KRAM PÅ er alla som sitter här en fredag kväll som jag ensam ;)

  • Anonym (Hmm)

    Särbo ...väntat två veckor .... kom över brösten. Du snålade ju inte sade hon.
    Alla nöjda verkade det som - hon låter mig komma ..... mmmm

  • EnsamSingelpappa

    En sak som är så oerhört sexigt är när man kommer på hennes tunga...


     


    Typ "du får inte stänga munnen" ;)


    Det finns så oerhört många sexiga positioner som det funkar så läckert på. Typ hon på sängen, liggande med håret mot en och slickar under en, där sprutar man, men man får komma högre upp annars är de svårt att spruta neråt i den vinkeln ;)


    Eller att spruta på tungan och de rinner neråt, men att hon har händerna under precis där och sedan slickar i sig det som "ramlat" av tungan...

    Någon annan som tänder på det där, eller har en tanke på något annatr spännande man kan göra med ungefär samma vinkling?

  • EnsamSingelpappa

    En sak som är så oerhört sexigt är när man kommer på hennes tunga...


     


    Typ "du får inte stänga munnen" ;)


    Det finns så oerhört många sexiga positioner som det funkar så läckert på. Typ hon på sängen, liggande med håret mot en och slickar under en, där sprutar man, men man får komma högre upp annars är de svårt att spruta neråt i den vinkeln ;)


    Eller att spruta på tungan och de rinner neråt, men att hon har händerna under precis där och sedan slickar i sig det som "ramlat" av tungan...

    Någon annan som tänder på det där, eller har en tanke på något annatr spännande man kan göra med ungefär samma vinkling?

  • Anonym (Språkmannen)
    Anonym (Skövdekille) skrev 2018-03-30 08:56:36 följande:

    Funkar inte riktigt så.


    Hoppas du såg min smilis. Jag var väldigt ironisk i mitt kanske onödiga inlägg. Självklart dumpar man inte sin tjej för att hon inte tar sperman i munnen.
  • Anonym (Språkmannen)
    EnsamSingelpappa skrev 2018-03-30 22:57:59 följande:

    Nu, så snälla..

     

    Sluta klaga på varandra, ja, visst finns det så som jag tolkar en hel drös killar på sådana här forum som "låtsas" vara tjejer och de gör det lite förvirrande rent generellt men framförallt tråkigt...

    Särskrivningar kan också vara svårt att läsa, men vem är någon annan som ska klaga på det. Klaga på om någon säger något icke innehållsrikt, som tex att "ohh vad skönt att de finns kvinnor som gillar sperma" och släpper diskussionen där.

     

    Det är något som jag kan irritera mig på, inget vettigt och läsa eller skriva. Så bara inlägg efter inlägg med en mening. WOW vad kul.

     

    Kom med faktiska erfarenheter, oavsett vad tråden handlar om, dela med er, hjälp andra att bli bättre på något, eller lyssna på någon som vill påverka eler ha hjälp. Svara på ett vettigt sätt och inte bara "dumpa" om något inte faller någon i smaken.

    Det funkar inte så i verkliga livet att man bara "dumpar" någon för att man inte kan/får göra något. DE kan finnas helt andra förutsättningar och grejer i bakgrunden som påverkar folks beslut. Tex om man har barn eller gemensamt hus eller what ever. Man kan inte bara "dumpa" för att hon inte vill ha sperma någon annanstans än i fittan...

    Min personliga åsikt är ju såklart, skit tråkigt... Och skulle nog aldrig vilja ha det så, men det är ju därför man dejtar, och tar reda på vissa saker som är relevanta och viktiga för dig. Men sen om ni fortsätter efter den "dejt fasen" så kan man ju inte klaga på de sättet på sin partner om den gjort klart med något från början. Då har man förutästtningarna klart för sig och får välja om man accepterar eller inte accepterar. Så går man vidare eller stannar.. ;)

    Var snälla mot varandra, hjälp varandra, men framförallt dela med er av era upplevelser, ärliga upplevelser!!! FAn, så många ggr man läser om saker som är helt tagna ur en galen porrfilm eller bara så uppenbart "troligen" inte sant...

    KRAM PÅ er alla som sitter här en fredag kväll som jag ensam ;)


    Känns som jag borde ta åt mig av det här inlägget. Mitt första inlägg om särskrivning var för att kritisera ett korkat inlägg från en som har problem med bögar. Sen tycker jag det är irriterande med massa särskrivningar och stavfel, vi har ju faktiskt gått i skola i minst nio år. Texter blir svårlästa när de inte är hygglig svenska, det måste inte vara perfekt. Vissa inlägg blir omöjliga att tolka pga dåligt språk.

    Din andra kritik som handlade om dumpa, man måste läsa hela inlägget innan man går bananas. Eftersom man inte ser skribenten utan bara dennes text så måste man ibland komplettera sin text med smilisar för att förtydliga eller förstärka sin text. Jag lade till en smilis som blinkar med ett öga som betyder att jag skämtade, typ. Självklart dumpar man inte någon för att den inte tar sperman i munnen, det fattar jag med. Men själv älskar jag att ta min egen eller ännu hellre en annans sperma i munnen och sväljer den med glädje.

    Kram på dig och Glad Påsk!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Jo) skrev 2018-03-30 22:43:20 följande:

    Helst i musen efter att man ridit loss, men funkar i mun och på kropp också. Bra proteinkälla. I ögonen är jobbigt, speciellt med linser. Så inte i ansiktet/hår tack.


    Proteinkälla? Haha!
  • Anonym (Skövdekille)
    Anonym (Jo) skrev 2018-03-30 22:43:20 följande:

    Helst i musen efter att man ridit loss, men funkar i mun och på kropp också. Bra proteinkälla. I ögonen är jobbigt, speciellt med linser. Så inte i ansiktet/hår tack.


    Kan tänka mig att ögonen lär svida jäklar!

    Blundar man inte när det kommer? Dom få tjejerna jag sprutat i ansiktet blundat, men så vet ju dom att ja kommer rätt så mycket.

    Jag hoppas jag kan hitta nån i min närhet som tänder på det lika mycket som ja
  • MammAmma

    Så det finns inget mellanting? Jag älskar inte sperma men hatar det inte heller. Det är inget jag vill sitta och leka och gurgla med, men jag har inget emot att få det på mig, i mig eller svälja det heller. Är rätt neutralt inställd.

  • Anonym (Skövdekille)
    MammAmma skrev 2018-04-01 13:45:44 följande:

    Så det finns inget mellanting? Jag älskar inte sperma men hatar det inte heller. Det är inget jag vill sitta och leka och gurgla med, men jag har inget emot att få det på mig, i mig eller svälja det heller. Är rätt neutralt inställd.


    Absolut, det är väl helt sunt, du verkar ändå helt okej med om du känner så, en del vill inte ens ha det nånstans utan att bli besvärade och det är sårande som kille.
Svar på tråden Vad känner du för sperma och var vill du ha den?