Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej alla!
Fick precis reda på att vi väntar barn, har försökt ett år. Sambon är 20 år äldre än jag så har 2 underbara bonusbarn och gud vad jag längtar efter att berätta för dom!
Självklart är man nervös för missfall också men försöker tänka positivt.
(den som har något negativt att säga om åldersskillnaden kan behålla åsikten för sig själv)
Grattis och välkommen! Jag ringde BM direkt. Här är det hälsosamtal och provtagning så fort som möjligt - inskrivning tror jag är i v.11.
Hej.
Jag hoppar in här med, efter 4 månaders försök har jag äntligen plussat :)
BF 8/6, i vecka 5. Helt överlycklig så hoppas att den lilla krabaten vill stanna. Har en dotter sedan tidigare född 2014. Bor i Göteborg.
Avvaktar med att hoppa in i fb tråden.
När tänker ni höra av er till mvc?
Jaha ok... Även med andra barnet?
Hej! Fick reda på att vi väntar barn för en v sedan. Bf 2-3 juni. Har fyra barn sen innan och aldrig haft missfall innan vi försökte med femman. Haft två-tre MF nu så kan omöjligt slappna av eller glädjas ????. Nog för att jag denna gång mår skit(är ju bästa tecknet). Trött som sjutton. Känner mig sjuk! Yr, ont i brösten, öm i brösten, molnande verk, illamående ... Men tröttheten är värst! Orkar eg inte jobba! När ska man berätta? Är så rädd att det ska gå åt hel.. igen ju..
Hej! Fick reda på att vi väntar barn för en v sedan. Bf 2-3 juni. Har fyra barn sen innan och aldrig haft missfall innan vi försökte med femman. Haft två-tre MF nu så kan omöjligt slappna av eller glädjas ????. Nog för att jag denna gång mår skit(är ju bästa tecknet). Trött som sjutton. Känner mig sjuk! Yr, ont i brösten, öm i brösten, molnande verk, illamående ... Men tröttheten är värst! Orkar eg inte jobba! När ska man berätta? Är så rädd att det ska gå åt hel.. igen ju..
Denna gång mår jag som med de ansta fyra. Är ju bra odds. Orkar inte ta mig igenom detta igen och nu är det helt klart sista barnet ! Åldern spelar säkert en roll men är ju frisk och varken dricker eller röker! Hoppas så innerligt att denna vill stanna. Kommer ringa bm sent denna gång!
Har haft totalt 10-12 tidiga mf och har 3 barn, så vet känslan... Statistiskt sett blir ju 1/4 graviditeter mf - så på 4 barn bör du ju ha minst ett mf. Och nu har du haft två /tre så då borde den här gå bra! Håller tummarna!
Hej alla!
Fick precis reda på att vi väntar barn, har försökt ett år. Sambon är 20 år äldre än jag så har 2 underbara bonusbarn och gud vad jag längtar efter att berätta för dom!
Självklart är man nervös för missfall också men försöker tänka positivt.
(den som har något negativt att säga om åldersskillnaden kan behålla åsikten för sig själv)
Jag hörde av mig till barnmorskegruppen på Kungsgatan.. Sååå trevliga där :)