• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • FruganD
    Femblirsex14 skrev 2017-10-02 19:56:27 följande:

Visst är det så. Sist för några mån sedan tog det hårt på oss båda. Men sen kände vi att vi vågade testa igen och vet inte hur jag ska fixa ett till? Vi får stötta varandra. Ser att vi har barn i samma ålder. Våra är 10 år, 8 år, 7 år och 3 år!

Va kul att det fler som väntar nummer fem - här en till :)
  • FruganD
    Dianbobo skrev 2017-10-02 19:57:49 följande:

Äter ni folsyra?

Jag är multivitamin-tabletter för gravida :)
  • andromedae
    Tilja skrev 2017-10-02 19:54:03 följande:
    Ömma bröst och så tycker jag att både brösten och magen ser och känns mycket större ut än vad de brukar (det tar liksom emot när jag böjer mig ner, haha). För en vecka sedan mådde jag illa en morgon, men har som tur är inte gjort det mer sen.

I vilken vecka har ni tänkt berätta om graviditeten för folk (föräldrar, syskon, släktingar, vänner, arbetskamrater etc)? Både jag och min sambo är jätteivriga att berätta, särskilt för våra föräldrar, men samtidigt vill man att risken för missfall ska vara så liten som möjligt.
    I och med våra tidigare missfall och att vi nu gör ivf så vet de flesta i vår närhet om det redan, på gott och ont. Kan inte dölja det på jobbet heller då jag vill/måste undvika vissa saker där.
    Vi kommer dock aldrig bli helt offentliga med det och lägga ut på fb tex förrän vi fått liten. 
  • Gitarrsolo

Hej!

Plussare igår, känns helt overkligt, gick otroligt nog på första försöket!!

Inga biologiska barn sedan tidigare. Men två bonusbarn på 8 och 3. BF 11 juni. :)

• Gitarrsolo
    caroline1986 skrev 2017-09-25 14:45:51 följande:

Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.

Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????

Jag vill gärna vara med! :)

Annie Torudd heter jag!
  • Evian112
    Dianbobo skrev 2017-10-02 19:57:49 följande:

Äter ni folsyra?

Jag äter folsyra, men det gör jag normalt också eftersom min kropp inte kan ta upp det på naturlig väg.
  • Evian112

Jag vill också gärna vara med i gruppen, skickade mitt namn på meddelande tidigare men har inte kommit med ännu

• Lindalängtar

Ringde barnmorskan nu och har fått en första tid 23/10 det är snart, så spännande! Blir mer o mer på riktigt för varje dag!

Svar på tråden Bf juni 2018