• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • caroline1986
    andromedae skrev 2017-10-11 19:14:52 följande:

Jag stannar gärna kvar i den här tråden. Vill inte riskera att gruppen på fb ändras från hemlig till stängd så nån ser att jag är med i den. Vill hålla det hemligt så länge som möjligt pga tidigare erfarenhet (MA och MF).

Gruppen kommer aldrig gå från hemlig till stängd, är jag som startat den o den kommer förbli hemlig
  • Anwen
    BF-lista

1/6 - Mayday85, 32 år, barn nr 1 

1/6 - andromedae, 34 år, barn nr 1 (IVF)

2/6- Femblirsex14, 38 år, barn nr 5 

2/6 goosebumps, 31 år, barn nr 1

'5-6/6 beme, 28 år, barn nr 1

6/6 hashtagbonusmamma, 27 år, barn nr 1

7/6- Lindalängtar, 23 år barn nr 1

7/6 - dameke, 24 år, barn nr 3 

12/6 - millagrstrom, 29 år, barn nr 2 

13/6 - Lojsj92, 25 år, barn nr 1

15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2

16/6 men (planerat kejsarsnitt) - Fröken92, 25 år, barn nr 1 

17/6 - Anwen, 36 år, barn nr 2

18/6 - mammaibyn, 24 år, barn nr 1
  • Joozzaan

Har tyckt mina testet var lite svaga herrom dagen.. i morgon är +3 och jag ska kolla igen. Ungefär hur starkt borde strecket vara tror ni?

• Anwen
    Joozzaan skrev 2017-10-12 18:48:05 följande:

Har tyckt mina testet var lite svaga herrom dagen.. i morgon är +3 och jag ska kolla igen. Ungefär hur starkt borde strecket vara tror ni?

Tycker det verkar så individuellt! Jag är på BIM+4 idag och tog ett till test idag, ganska tydligt, men det var det redan på BIM den här gången, men starkare idag än i söndags. Förra graviditeten tyckte jag testen var svagare kring BIM än denna gång, men så var det olika tester också... Utgå från hur det såg ut sist, och kolla bara att det blivit starkare.
  • AnnaPanna1984

Jag går in i v. 6 idag (5+0) men har absolut inga symptom. Alltså inte ens liiite av något. Jag blir galen och såå orolig. Misstänker att mf är på G eller att det blir ännu ett ma. Har precis samma känsla i kroppen som sist. Några av er kanske vet - den där "tomheten".

Fler än jag som inte känner något över huvudtaget? 

• Joozzaan
    AnnaPanna1984 skrev 2017-10-13 10:25:31 följande:

Jag går in i v. 6 idag (5+0) men har absolut inga symptom. Alltså inte ens liiite av något. Jag blir galen och såå orolig. Misstänker att mf är på G eller att det blir ännu ett ma. Har precis samma känsla i kroppen som sist. Några av er kanske vet - den där "tomheten".

Jag känner inte heller direkt något.. ligger en dag bakom dig.. 4+6 idag :/
  • linnea12533
    AnnaPanna1984 skrev 2017-10-13 10:25:31 följande:

Jag är i v. 8 nu men känner inget jag heller orolig som bara den. Har inte känt nåt på hela tiden och det gjorde jag under min förra graviditet.
  • felicia1

Hej! Jag går gärna också med här. Första barnet men tyvärr inte första graviditeten. Har flera mf/ma bakom mig och i tisdags fick jag en stor blödning och trodde det var kört (igen). Idag 6+4 fick jag se en liten böna på vul med tickande hjärta :) har fler här gjort tidiga vul och vad har ni sett då? Kan tillägga att jag knappt känt något heller förän de senaste dagarna då jag börjat bli smått illamående.

• saraabetty
    caroline1986 skrev 2017-09-25 14:45:51 följande:

Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.

Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????

Vad roligt! Jag vill också gärna vara med Sara Betty Svensson heter jsg
  • AnnaPanna1984
    Joozzaan skrev 2017-10-13 12:28:54 följande:
    Jag känner inte heller direkt något.. ligger en dag bakom dig.. 4+6 idag :/
    Skönt att höra att det inte bara är jag. Håller tummarna att allt är som det ska för både dig och mig! 
Svar på tråden Bf juni 2018