Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Mår ni illa allihop? Jag mår inte alls illa och det gör mig orolig och rädd.
Jag mår inte illa. Inte en enda gång under graviditeten med sonen heller. Det betyder ingenting!:)bara att tacka och ta emot;)
Hej!
Jag är gärna med här, 37 år och väntar fjärde barnet, kämpat drygt ett år och skulle nästa vecka påbörjat utredning mot ofrivillig barnlöshet då det är sambons första barn. Testade positivt i morse efter två negativa test tidigare i veckan, bf 20/6-18 Kan nästan inte tro det är sant!
Kram på er!
Hej!
Jag är gärna med här, 37 år och väntar fjärde barnet, kämpat drygt ett år och skulle nästa vecka påbörjat utredning mot ofrivillig barnlöshet då det är sambons första barn. Testade positivt i morse efter två negativa test tidigare i veckan, bf 20/6-18 Kan nästan inte tro det är sant!
Kram på er!
Åh! Lite avundsjuk blir jag allt. Visst är det "bra" med symptom som gör att man kan känna att nått är på g, men att spy 9 månader i sträck är inte någon höjdare heller!
Mår ni illa allihop? Jag mår inte alls illa och det gör mig orolig och rädd.
Hej,
Skulle också vilja vara med här. Plussade i veckan och tog också ett clearblue med veckoindikator i morse som visade gravid 2-3 veckor
Nu hoppas vi att allt går bra!
Väntar barn nr2.
Och har inte heller känt nåt illamående än, det kom senare än såhär med första barnet
Jag skulle vilja vara med i fb gruppen också, vem skulle man kontakta?
Kul med fler nya.
Jag undrar hur ni gör med att få tiden att gå snabbare.
Jag är så uttråkad av de här 2 första veckorna jag vetat det, hur ska det bli till vecka 13! Man vill ju bara veta att det är säkert och att man kan berätta det sen.
Jobbar ju heltid men tycker ändå tiden går långsamt... (hatar min arbetsplats också så det gör inte saken bättre)
Något tips för att tänka mindre på det. Har ju illamåendet oh sjukt ömma bröst som påminner en hela tiden också..