Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej, jag är i vecka 7 (6+1) och beräknad födsel till 12 juni.
I slutet på förra veckan började jag få lite bruna flytningar och igår på söndagsmorgon kom det lite färskt blod. Då jag och min man försökt ett bra tag och stod i kö till ivf när det helt plötsligt tog sig, så är jag helt förtvivlad över att detta inte ska gå vägen
Vi åkte till akuten igår och fick göra ett VUL. Där kunde dom se en liten ärta med hjärtslag och allt där såg ut som det skulle men dom kunde inte säga vad blödningen berodde på och kunde såklart inte säga om det var början till missfall. Idag blöder jag fortfarande, kommer när jag går på toaletten och torkar mig.
Eftersom jag inte har några supertydliga graviditetssymptom så blir jag såklart ännu oroligare eftersom man ofta läser att det ska vara bra. Har bara haft molvärk till och från och tröttare än vanligt. Men inte känt så mycket i brösten, eller varit illamående... Inbillar mig att jag känner mig mindre gravid nu än innan trots att vi såg hjärtslagen igår.
Är det nån här som varit med om nåt liknande och kan lugna mig? Känns som jag ska gå sönder inifrån och ut av förtvivlan!
Hej!
Jag hoppas gärna med här!
Jag väntar nummer tre i mitten av juni (är i v 6 nu). Mina äldre barn är 9 och 11 så detta blir en liten sladdis och jag har helt glömt hur det var att vara gravid inser jag
Jag är 36 och bor i Göteborg. Var bor ni andra och hur mår ni?
Kan tillägga att det inte är samma pappa och att det inte var helt planerat såhär tidigt (har bara träffats ca ett år) men vi är superglada ändå
Hej! Jag går gärna också med här. Första barnet men tyvärr inte första graviditeten. Har flera mf/ma bakom mig och i tisdags fick jag en stor blödning och trodde det var kört (igen). Idag 6+4 fick jag se en liten böna på vul med tickande hjärta :) har fler här gjort tidiga vul och vad har ni sett då? Kan tillägga att jag knappt känt något heller förän de senaste dagarna då jag börjat bli smått illamående.

Är detta en okej stegring på några dagar?
Det starkaste testet är från idag på 4+5 - 5+2 någonstans :) har så ojämn cykel så tycker det är lite svårt att veta.

Har börjat blöda nu, så håller nog på att få missfall ????
Hej alla! jag fick pluss idag - vilken känsla!!! WOW!
BF juni...vilket innnebär v 5 nu enligt uträkning men själv tycker jag att jag är i v 2...vet liksom när jag blev gravid. Jag har inga barn sedan tidigare o detta var mitt fösrta försök...så jag drog vinstlotten. Hoppas att den lille vill stanna kvar bara
Finns det någon här inne från uppsala/stockholm?
Jag plussade för två veckor sedan. Har bf 7/6, men går alltid över tiden så jag gissar på runt den 21-23/6.
Detta blir barn nr 3, jag är 36 år och detta kom som en trevlig överraskning!
Jag har fått tid för vul på fredag då jag känner mig så himla orolig att allt inte är som det ska då jag inte känner några tecken. Går snart in i v.9. Nu är det bara att hålla tummarna att allt är i sin ordning och att jag kan få se en liten en med pickande hjärta därinne på fredag. Kunde ha fått kommit redan imorgon men kände att jag ville vänta tills fredag då min sambo är hemma och kan följa med. Vet inte hur jag ska hantera det om det visar sig att något är fel. Är jätteorolig.