• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • mammsen79
    MaTik skrev 2017-10-23 14:58:32 följande:

Nej, det har jag inte, men har ganska tydlig äl så brukar känna av när den är.

Ok så bra
  • andromedae
    Västerås skrev 2017-10-21 20:18:18 följande:

Hej på er! Skulle gärna vilja haka på er här. Fick precis plus på stickan efter ivf
    Vet inget innan första ultraljudet i november men jag fick två embryon tillbaka..

Skönt att slippa vara ensam ivf'are i denna tråd, även om det finns andra trådar för just ivf. Har ni försökt länge?
    Aug-15 MA v.12, jan-16 MF v.10, IVF FET1 aug-17 kemisk grav.
  • Västerås
    andromedae skrev 2017-10-23 22:25:32 följande:
    Skönt att slippa vara ensam ivf'are i denna tråd, även om det finns andra trådar för just ivf. Har ni försökt länge?

ja i snart 3 år...

började tyvärr blöda igår så jag vet inte hur detta slutar.. fick 2 embryon men om ett finns kvar borde inte plussat vara starkare ändå?
    Det är supersvagt....

• Lojsj92

Hur mår ni alla blivande junimammor? Jag har sedan en vecka tillbaka haft illamående om jag inte äter varannan/var tredje timme, men det går rätt bra ändå får jag säga. Annars är ömma bröst ett starkt symptom :) Går in i vecka 8 imorgon och vill bara att veckorna ska gå!!

• Mayday85

Igår var jag och tittade på min bebis, så mysigt. Hjärtat pickade fint. Blev flyttad i tid så har beräknad BF den 4 juni istället :)

• Elon123

Jag fick tid för inskrivning på torsdags, är i v 6 då! Ska bli så spännande ????

Måste fråga om det är fler som har fått mer flytningar som går mot vit/gult hållet? Man nojjar sig för allt nu ????

• Vendelay
    Lojsj92 skrev 2017-10-24 13:24:29 följande:

Hur mår ni alla blivande junimammor? Jag har sedan en vecka tillbaka haft illamående om jag inte äter varannan/var tredje timme, men det går rätt bra ändå får jag säga. Annars är ömma bröst ett starkt symptom :) Går in i vecka 8 imorgon och vill bara att veckorna ska gå!!

Jag mår illa, mycket mer än under min förra graviditet. Har även mycket molvärk och bröstvårtorna svider.

Besvärligt men samtidigt lite härligt att känna av graviditeten :)
    A f.15, BF juni 18
  • Jefare1

Hej allihop

Jag är gärna också med här! Första barnet och har ett första hälsosamtal med bm den 3 november. Bor i Malmö är 26. Någon annan härifrån? Har bf kring den 21/6.

Mår bra förutom trötthet och lite illamående ibland men absolut hanterbart.

• lilaemma
    Elon123 skrev 2017-10-24 19:03:02 följande:

Jag fick tid för inskrivning på torsdags, är i v 6 då! Ska bli så spännande ????

Måste fråga om det är fler som har fått mer flytningar som går mot vit/gult hållet? Man nojjar sig för allt nu ????

Ökade flytningar är väldigt vanligt.
  • Tre2018

Jag hoppas på att kunna gå med i facebookgruppen igen :) avvaktar dock tills jag ser på digital att det stämmer. Plussade ju den 10 okt men börjar fundera på om det var ett torkstreck bara. Fick sen massa negativa streck och gick ur gruppen. Dock har ingen mens dykt upp och idag ser det ut såhär... jag tycker inte det borde vara spökstreck när de är så pass starka.

Svar på tråden Bf juni 2018