• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Joozzaan

Vecka 8+0 idag :) Inga direkta symptom förutom att jag inte har mens. Nu får tiden till kub 6/12 gärna gå snabbt! Har svårt att förstå att det faktiskt är något där inne...

• andem8491
    Krocki1 skrev 2017-10-31 22:37:53 följande:

Hej allihopa. Jag studsar in här. Plussade för en vecka sedan, 5+3. Bf 30 juni.

Kort om mig:

6:e gången jag är gravid, jag har en dotter på snart två år.

Äter lutinus och trombyl pga tidigare missfall.

Imorgon ska jag till MVC på inskrivning och vi ska boka in mig på ett tidigt vul.

Pga medicinen blir jag väldigt svullen och ser redan stor ut. :/

Hur mår ni andra? Jag känner inte så mycket än :)

Hej! Jag äter också trombyl denna graviditet pga tidigare missfall.. Är i v 10 nu och har mått till och från.. varit inne 3 gånger redan och fått sett hjärtat slå.. Har sådan ångest och rädsla att det kommer avstanna. Så mest är det nog psyket som sliter på mig just nu.. Kan leva med illamående och trötthet liksom..
  • zebra
    linnea12533 skrev 2017-11-04 10:54:26 följande:

Lämnar denna tråd då vul igår visade på tom fostersäck. Så ledsen

Styrkekramar till dig :( Du har all rätt att vara ledsen.

För mig får du gärna skriva här hur det känns och om du vill prata ut.
    :)
  • Erica1985
    Jefare1 skrev 2017-10-24 19:57:19 följande:

Hej allihop

Jag är gärna också med här! Första barnet och har ett första hälsosamtal med bm den 3 november. Bor i Malmö är 26. Någon annan härifrån? Har bf kring den 21/6.

Mår bra förutom trötthet och lite illamående ibland men absolut hanterbart.

Kul med skåningar! Flyttade precis från Malmö till södra Sandby i somras! Själv tycker jag knappt att jag märker av några symptom, sambon håller inte helt med mig ;)
  • Bubbel85
    andem8491 skrev 2017-11-04 08:45:44 följande:

Hej! Jag äter också trombyl denna graviditet pga tidigare missfall.. Är i v 10 nu och har mått till och från.. varit inne 3 gånger redan och fått sett hjärtat slå.. Har sådan ångest och rädsla att det kommer avstanna. Så mest är det nog psyket som sliter på mig just nu.. Kan leva med illamående och trötthet liksom..

Hoppar också in här! Är i V.8+3 idag, äter trombyl och progesteron pga tidigare missfall. Hade färgade flytningar i förrgår samt igår som jag så hoppas beror på att jag gjorde vul i förrgår då allt såg bra ut, hoppas att det är vul-staven som orsakat en blödning. Så nervös att jag spricker!! Blöder inget nu men det var precis såhär mitt Ma startade förra gången :/
  • Iväntanpånr2
    Croljus skrev 2017-10-21 00:48:06 följande:
    Är det en stor grupp, eller lite mindre? :) Jag är intresserad.
    Den är lite mindre :) knappt 20 medlemamr :)
  • Johanna1991

Hej !

Väntar mitt andra barn juni 2018 :) redan nu är det en helt annan graviditet än min förra. Mår mkt sämre :/

Svar på tråden Bf juni 2018