Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Senadrag ofta nu.. nån fler?
Hur ser denna gravidkudde ut? Har du bild? Jag syr ju en massa så kanske kan sy en egen tänkte jag
Blev det en svår förlossning på grund av ingångsättningen? Har läst att många får det svårt för det kan gå så himla fort med värkarbetet.
Vi har RUL den 31/1. Längtar ihjäl mig, men samtidigt är jag superorolig. Har som mål att efter ultraljudet kan vi börja planera inköp, föräldraledighet och även berätta för våra närmaste vänner. Bara våra familjer vet än så länge. Hoppas så innerligt att allt ser bra ut på RUL.
Den blev väldigt intensiv utan några pauser, tror dessutom min kropp redan var påväg att starta det själv så de kändes som att de blev dubbelt. Dom sa att de brukar ta tre dygn när man blir igångsatt men blev igångsatt vid lunch och han kom redan samma kväll. vill verkligen uppleva en "normal startad" förlossning denna gången och har verkligen ångest inför det.
Åh men de kommer gå jättebra :) har du kunnat lyckas dölja magen så bra? :) min är jättestor . Haha men var inte så stor med första barnet :)
Googla bbhugme så får du massa bilder :) är några speciella minikulor i som inte prasslar som gör att den formar sig helt speciellt. Min mamma sydde en gravidkudde (en avlång korv helt enkelt) första graviditeten och det funkade också utmärkt, då hade hon sådana småkulor i som fanns i saccosäckar förr. Köpte i en pysselaffär tror jag! Det som är speciellt med bbhugme är att du kan dra i knopparna för att göra den hårdare eller lösare i stoppningen vilket jag störde mig på med den hemgjorda för den blev mindre pösig med tiden, det kan du säkert också sy till :)
Är i vecka 20 och känner små buffar både i och utanpå min mage - på vänster sida. Kan det vara så att bebisen har sina ben åt det hållet? Eller brukar de vända på sig ofta? Har känt detta några dagar nu.
Detta är mitt första barn så jag är lite osäker på om det ens är bebisen jag känner, men tycker att så här orolig mage kan jag väl inte ha??
Senadrag ofta nu.. nån fler?
Hej! Har bf sista juni, precis gått in i v18. Börjar bli orolig då kub var så länge sedan. Tycker knappt att magen växt och känner inga rörelser som så många pratar om. Har heller inte känt det där kittliga eller något fladder som man läser om, tror jag i allafall? Känner viss aktivitet i magen men känns mer som upprörda och uppsvällda tarmar. Hade mycket växtvärk/molvärk fram till v. 15 men känner nu bara som lätt mensvärk nattetid. Läst om spökveckorna men oroar mig ändå. Någon som känner igen sig? Två veckor till RUL.
Hej! Har bf sista juni, precis gått in i v18. Börjar bli orolig då kub var så länge sedan. Tycker knappt att magen växt och känner inga rörelser som så många pratar om. Har heller inte känt det där kittliga eller något fladder som man läser om, tror jag i allafall? Känner viss aktivitet i magen men känns mer som upprörda och uppsvällda tarmar. Hade mycket växtvärk/molvärk fram till v. 15 men känner nu bara som lätt mensvärk nattetid. Läst om spökveckorna men oroar mig ändå. Någon som känner igen sig? Två veckor till RUL.