IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Ingen ringde så nu är vi på plats:)
Så spännande!
Tack! :) nu va den på plats! Och ytterligare 2 gick till frysen och resterande 5 ska dom odla vidare tills imorrn! Så det va ett fint resultat denna gången! Nu börjar ruvartiden.
Ingen ringde så nu är vi på plats:)
Så spännande!
[quote=79099324][quote-nick]Vildismamma skrev 2018-09-30 14:16:28 följande:[/quote-nick]Hur gick det för er?? Några till frysen?[/quote
Av 7 ägg hade 4 blivit befruktafe men 3 som hade delat sig bra. Så ett in två till frys men dem meddelar om ett par dagar. Det dem satte in nu hade delat sig lite till:)
Gud vad spännande då är det bara att vänta nu då.. när sa dom att ni ska ta erat första test för att se om du är gravid..
Ingen som har ringt till oss här så det blev inte 6 eller fler befruktade antagligen.. nu är jag rädd för att ingen kommer att klara sig till imorgon... usch och fy så nervös jag är nu... hoppas inte på något negativt samtal för då blir jag förkrossad..
Då va vi nog där samtidigt! :) gick det bra?
Jag fick tillbaka ett fint och 2 gick till frysen och resterande 5 ska dom odla vidare tills imorrn. Väntar med spänning på att se hur många det blev tillslut!
[quote=79099324][quote-nick]Vildismamma skrev 2018-09-30 14:16:28 följande:[/quote-nick]Hur gick det för er?? Några till frysen?[/quote
Av 7 ägg hade 4 blivit befruktafe men 3 som hade delat sig bra. Så ett in två till frys men dem meddelar om ett par dagar. Det dem satte in nu hade delat sig lite till:)
Så hoppas jag att vi oxå får några bra befruktade ägg... just nu är jag nervös att det inte ska finnas något imorgon... men håller tummar att det inte kommer något samtal innan 12 imorgon...
shit va sjukt att vi ska ruva tillsamman.. får vi följa varandra och tänkt om vi lyckas... :)
Ja, man blir verkligen helt knäpp av allt detta! Har precis samma känsla! Men ska försöka sova nu och bara ta det som det kommer imorgon.
Grattis till insättningen förresten. :) Blev det några över till frysen?
Okej då är det ingen fara att man lever som vanligt då... men ändå kanske skönt att vara hemma från jobbet.. :) brukar inte vara hemma.. då kan man kanske hitta på något annat..
jag hoppas att dom ringer imorgon och säger att vi kan komma på torsdag istället men inget som jag kommer att gå och tro.. men det kommer nog inte att hända så telefonen kommer nog att vara tyst idag... har tid imorgon 14:15 och ingreppet är väl inget speciellt så man kan väl jobba innan...