Bf juli 2018
Eftersom det är svensk högsommar så har jag även packat två ombyten kläder till mig själv, ett för varmare väder och ett för lite kyligare väder. Kanske inte är skitkul att åka hem i shorts och linne om det är 15 grader och ösregn...

Eftersom det är svensk högsommar så har jag även packat två ombyten kläder till mig själv, ett för varmare väder och ett för lite kyligare väder. Kanske inte är skitkul att åka hem i shorts och linne om det är 15 grader och ösregn...
Jag har också fått alla nu-närmar-det-sig-tecken som diarré, ökade flytningar, ännu mörkare vårtgårdar m.m. men ingen som har lust att titta ut än :)
Vad kul att bebisarna börjar komma nu.
Hos mig händer ingenting alls.
Jag är fortfarande väldigt matt och har inte kunnat sova sen hon föddes, har vart själv med henne på bb så vart lite bökigt. Men hon mår bra nu, alla tester är bra och amningen kom igång igår. Hon har solat sen igår då hon fick gulsot men det är på nedgång nu. Ska bli skönt att få börja livet på riktigt nu!
Jag tänkte att det kunde vara kul med en uppdaterad lista
Fyll i de jag missat eller skrivit fel
Födda:
28/6 malikan
1/7 Horisonten
1/7 Utvandraren2
1/7 tiiitti
Beräknad Förlossning:
24/6 - Moorii
1 - Sofiaaa94
3 - Hermioney
6 - 13mila
7 - Iowhannah, Anastacia80
9 - tellismom
10 - twoblirthree
13 - mamadana
14 - Åttionio89
16 - kattnos
18 - Meeda1
19 - Fins mamma
23 - ostbågen
27 - Sopp, Sissij79
31 - Perpen
3 Juli idag! i åtta och en halv månader har jag väntat på denna dagen!
Och ingen bebis i sikte.
Min syster gick 14 dagar över tiden.
Jag kanske borde sikta in mig på samma?
Vet ni hur det är med isofix? Är det bara till babyskydd? Eller funkar det även till bakåtvänd och sen framåtvänd bilbarnstol?
Om det bara funkar till babyskydd är det ju onödigt för oss att köpa eftersom vi bara kommer använda det kanske tre gånger.
Isofix och bilbälte är ju lika säkra. (Jag har kollat).
Födda:
28/6 malikan
29/6 Horisonten
1/7 Utvandraren2
1/7 tiiitti
Beräknad Förlossning:
24/6 - Moorii
1 - Sofiaaa94
3 - Hermioney
6 - 13mila, Mamma till S
7 - Iowhannah, Anastacia80
9 - tellismom
10 - twoblirthree
11 - ritualz
13 - mamadana
14 - Åttionio89
16 - kattnos
18 - Meeda1
19 - Fins mamma
23 - ostbågen
27 - Sopp, Sissij79, Längtar17
31 - Perpen
Igår morse föddes vår prinsessa med planerat kejsarsnitt. Hon vägde 3970g och var 51cm lång och ska heta MY.
Kämpa på alla som väntar på sina bebisar, snart är dom här.