• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • smulan5
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-14 15:01:29 följande:

Någon mer som väntar 3e barnet och är extremt trött!!? Var aldrig så här trött med dom

andra två.

Är i vecka 5+5.

Jajamensan, drömmer till om med om att jag försöker förklara för folk hur trött jag verkligen är...
  • smulan5

För er som vill gå med i Facebook-gruppen, skicka mig ett pm med er mailadress ni använder på Facebook så ska jag försöka lägga till er. Observera att ni kommer få ett mail med inbjudan, det kommer alltså inte synas på Facebook att du fått inbjudan. Ingen av dina vänner kommer se att du är med i gruppen

• smulan5

För er som vill gå med i Facebook-gruppen, skicka mig ett pm med er mailadress ni använder på Facebook så ska jag försöka lägga till er. Observera att ni kommer få ett mail med inbjudan, det kommer alltså inte synas på Facebook att du fått inbjudan. Ingen av dina vänner kommer se att du är med i gruppen

• Plantlady
    smulan5 skrev 2017-11-14 21:03:08 följande:

Jag skulle väldigt gärna gå med i FB gruppen men vet inte hur jag skickar ett meddelande till dig när din presentation är privat?
  • Cecilie

iowhannah - tack så jättemycket för svar! Visste inte heller det där... väldigt intressant. Har varit gravid två gånger innan (varav ett missfall) men man blir så orolig när det är en känsla man inte känt förut. Säkert extra orolig pga missfallet i somras.. Jag ska försöka hålla mig lugn och tänka positivt.

Grattis till er nya som precis har plussat också!

• Iowhannah
    Cecilie skrev 2017-11-14 21:35:19 följande:

iowhannah - tack så jättemycket för svar! Visste inte heller det där... väldigt intressant. Har varit gravid två gånger innan (varav ett missfall) men man blir så orolig när det är en känsla man inte känt förut. Säkert extra orolig pga missfallet i somras.. Jag ska försöka hålla mig lugn och tänka positivt.

Grattis till er nya som precis har plussat också!

Jag kan ju säga att sedan jag fick veta det så har jag känt efter lite mer och insett att jag faktiskt känner mer på höger sida än på vänster sida. Jag fick se äggstockarna och den dominanta/styrande var rätt mycket större än den andra.
  • Okänd33

Idag är det v4+5 för mig och jag mår så illa. Jag har noll matlust och mår illa mest hela tiden även om jag inte spytt hittills. Spänner i nedre delen av magen och jag känner mig JÄTTESVULLEN. Eller jag känner mig inte bara, jag är.

Vet inte hur jag ska stå ut en hel månad tills inskrivning så snälla kan någon säga att det här är normalt och att det går över ^_^

Hoppas mest illamåendet går över. Folk lär börja undra när jag som normalt tycker mat och allt är najs som fan, aldrig är sugen.

• smulan5
    Plantlady skrev 2017-11-14 21:19:11 följande:

Jag skulle väldigt gärna gå med i FB gruppen men vet inte hur jag skickar ett meddelande till dig när din presentation är

[quote=78191895][quote-nick]Plantlady skrev 2017-11-14 21:19:11 följande:[/quote-nick]

Jag skulle väldigt gärna gå med i FB gruppen men vet inte hur jag skickar ett meddelande till dig när din presentation är privat?

När du kommer in till min sida ska det finnas en knapp som heter nytt meddelande. Om du inte hittar kan jag pm.a dig så kan du svara på det
Svar på tråden Bf juli 2018