Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Exakt samma symptom som dig och exakt samma vecka och dag. v6 (5+5) haha vad är sannolikheten här?! haha hoppas det blir bättre med dig!
Finns det en BF aug 2018 tråd?
Finns det en BF aug 2018 tråd?
Jag är en dag före er Mjauram och Seelmas. 6+5 idag. Mår illa från och till på dagarna men kvällen är värst! Det är då jag känner av växtvärken som mest också. Halsbränna och trötthet också. Har börjat få huvudvärk också vilket jag aldrig annars har. Detta är mitt tredje barn, mina andra två är 11 och 13 så jag har liksom glömt hur man kan må :)
Idag fick jag tid till vul, 27.11! Är nervös för många saker, både utomkveds, icke livsdugligt foster, tvillingar.........
E de någon som kan lägga till mig på Facebooks hemliga bf sida?? imminijennie@hotmail.com
Hej och grattis till alla plus!
Jag fick själv ett plus i lördags.
Problemet är dock att jag inte alls vet vilken vecka eftersom jag precis slutat på mina p-piller och inte hunnit få min mens imellan...
har väldigt ömmande bröst, yrsel och magen börjar svullna. Tog ett cb med veckoindikator som visade 2-3 men vet inte alls om det är tillförlitligt.
Hade symtom på äl den 23, skriver jag in de i gravid app så visar de 5+2.. får vänta och se vad som visas på ev ul...
Har börjat känna någon dov smärta i livmodern. Vill inte kalla det smärta så för känns inte alls som tex mensvärk men typ som att någon drar i livmodern om man kan kalla det så. Idag har jag även haft ont i ländryggen, någon mer? Och någon som vet vad det kan bero på?
Är så himla spänd och nervös, då det är första graviditeten.
Dessutom lite haft oplanerad.
Men vi båda vill verkligen detta och nu vill jag bara att tiden ska springa lite...
Hej alla!
Plussade igår, 4+5 idag och beräknad till 19/7!
Har en dotter sedan tidigare som är 3år :)
Har börjat känna någon dov smärta i livmodern. Vill inte kalla det smärta så för känns inte alls som tex mensvärk men typ som att någon drar i livmodern om man kan kalla det så. Idag har jag även haft ont i ländryggen, någon mer? Och någon som vet vad det kan bero på?
Är så himla spänd och nervös, då det är första graviditeten.
Dessutom lite haft oplanerad.
Men vi båda vill verkligen detta och nu vill jag bara att tiden ska springa lite...