• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Mjauram
    seelmas skrev 2017-11-15 16:57:51 följande:

Exakt samma symptom som dig och exakt samma vecka och dag. v6 (5+5) haha vad är sannolikheten här?! haha  hoppas det blir bättre med dig!

Haha vad roligt! det var ju ett litet märkligt sammanträffande :D ja jag önskar dig detsamma verkligen! Vi får la kika in hos varandra för att se hur vi kopierar dessa graviditeter!
  • Jean89A
    Kanskeigen skrev 2017-11-15 18:34:31 följande:

Finns det en BF aug 2018 tråd?

Skulle tro att alla som plussar nu är juli.
  • Jean89A
    Kanskeigen skrev 2017-11-15 18:34:31 följande:

Finns det en BF aug 2018 tråd?

Skulle tro att alla som plussar nu är juli.
  • Mjauram
    Elan100 skrev 2017-11-15 19:25:50 följande:

Jag är en dag före er Mjauram och Seelmas. 6+5 idag. Mår illa från och till på dagarna men kvällen är värst! Det är då jag känner av växtvärken som mest också. Halsbränna och trötthet också. Har börjat få huvudvärk också vilket jag aldrig annars har. Detta är mitt tredje barn, mina andra två är 11 och 13 så jag har liksom glömt hur man kan må :)

Vad roligt! Ja dessa kvällar är ju inte så himla trevliga. Just idag har jag haft hemska växtvärk! Hoppas det blir bättre med dig!
  • Zarina

Idag fick jag tid till vul, 27.11! Är nervös för många saker, både utomkveds, icke livsdugligt foster, tvillingar.........

• känslobomb

Hej och grattis till alla plus!

Jag fick själv ett plus i lördags.

Problemet är dock att jag inte alls vet vilken vecka eftersom jag precis slutat på mina p-piller och inte hunnit få min mens imellan...

har väldigt ömmande bröst, yrsel och magen börjar svullna. Tog ett cb med veckoindikator som visade 2-3 men vet inte alls om det är tillförlitligt.

Hade symtom på äl den 23, skriver jag in de i gravid app så visar de 5+2.. får vänta och se vad som visas på ev ul...

• känslobomb

Har börjat känna någon dov smärta i livmodern. Vill inte kalla det smärta så för känns inte alls som tex mensvärk men typ som att någon drar i livmodern om man kan kalla det så. Idag har jag även haft ont i ländryggen, någon mer? Och någon som vet vad det kan bero på?

Är så himla spänd och nervös, då det är första graviditeten.

Dessutom lite haft oplanerad.

Men vi båda vill verkligen detta och nu vill jag bara att tiden ska springa lite...

• känslobomb
    Edbertsson skrev 2017-11-15 18:14:46 följande:

Hej alla!

Plussade igår, 4+5 idag och beräknad till 19/7!

Har en dotter sedan tidigare som är 3år :)

Grattis till plus! :)

Ser det står 2-3 men du säger 4+5, alltså stämmer inte alltid cb? Tog ett igår där det stod 2-3 men med mina symtom skulle jag vilja säga att jag är längre.

Dock tog jag ett test på måndagen som var neg men lördag var det plus. Detta är en salig röra haha...
  • beso
    känslobomb skrev 2017-11-15 21:21:24 följande:

Har börjat känna någon dov smärta i livmodern. Vill inte kalla det smärta så för känns inte alls som tex mensvärk men typ som att någon drar i livmodern om man kan kalla det så. Idag har jag även haft ont i ländryggen, någon mer? Och någon som vet vad det kan bero på?

Är så himla spänd och nervös, då det är första graviditeten.

Dessutom lite haft oplanerad.

Men vi båda vill verkligen detta och nu vill jag bara att tiden ska springa lite...

Hej o grattis! :) Va spännande med första graviditeten! :) Det du beskriver låter helt normalt o man brukar säga d e växtvärk när livmodern växer! :) Det kan stråla lite hit o dit o många känner av i ländryggen!
Svar på tråden Bf juli 2018