• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Zarina
    beso skrev 2017-11-19 14:49:25 följande:
    15, 7 och 4(=viiild! ;))
    Håller tummarna stenhårt att du inte får någon blödning idag!!!
    Kul! Du har redan erfarenhet av lite äldre barn då! :) Mina är 6, 4 och 1,5 :D
  • Polkagrisen85
    beso skrev 2017-11-19 13:34:48 följande:
    Oj ja då förstår vi verkligen varandra i det här både med illamåendet o samtidigt ha småbarn! :/

Fick tips på facebookssidan om zofran o pimperan. Ska fråga efter det när det drar igång..

Förragången blev jag galen på att som kom med tips på huskurer som kändes som att försöka ge en Alvedon till någon som har fått benet avhugget hehe! ;) Fast dom menar ju väl! ;)
    Primperan ville inte bm ge mig då dom ger sånt längre fram , men kanske olika på olika landsting .
  • inalife

En liten tanke... mina två första graviditeter mådde jag fruktansvärt dåligt och spydde dygnet runt. 10 år sedan

När jag blev gravid i somras hade jag nästan inga symtom och foster dog v 8, denna graviditet har jag mer symptom men intecluka mkt illamående som för 10 år sedan.

Är alla graviditeterna olika ? Dumma mig som oroar mig så

• Zora
    Linaslus skrev 2017-11-19 15:26:24 följande:

Nån som vill prova lägga till mig i fb gruppen igen? Har kollat mailen men inte fått nått

Nån av dessa mail selsborg@hotmail.com flisilusen@hotmail.com

Eller bli vän med mig på fb och bjuda in mig Lina Carina Selsborg

Har bjudit in dig nu. Kolla maile
  • Zora
    Linaslus skrev 2017-11-19 15:26:24 följande:

Nån som vill prova lägga till mig i fb gruppen igen? Har kollat mailen men inte fått nått

Nån av dessa mail selsborg@hotmail.com flisilusen@hotmail.com

Eller bli vän med mig på fb och bjuda in mig Lina Carina Selsborg

Kan tillägga att jag la till flisilusen@hotmail.com och för att det ska fungera måste det vara den mailen som du använder på Facebook. Säg till om det är fel mailadress så ändrar jag
  • beso
    Zarina skrev 2017-11-19 14:26:49 följande:

Håller tummarna stenhårt att du inte får någon blödning idag!!!

Kul! Du har redan erfarenhet av lite äldre barn då! :) Mina är 6, 4 och 1,5 :D

Tjohoo vi kommer få så fullt upp! Hehe! ;D

Hoppas denna bebis blir lugn så denna gamla mamma hinner med i svängarna! ;) Skönt när de äldre barnen kan hjälpa till lite med att stoppa i nappen m.m när man typ e på toa o liknande! ;) Hehe..härliga minnen som dyker upp! ;)
Svar på tråden Bf juli 2018