Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej! Jag är i vecka 5+2 och går gärna med i FB-gruppen :) Email är: wilson_anna88@hotmail.com. Tack så mycket!
Nu e jag orolig..är på bim +3 och kissade på stickan efter att bara hållt urinen inne i 2h ca..men strecket e lika svagt som för 6dagar sedan.. Vet att man ska hålla i minst 3-4h..samt att mitt hcg är som starkast runt 11.00.
Vad tror ni är det kört är livrädd nu! :( :(
Hej hopp plussade svagt förra veckan och fick + på digitalt idag. Hade ÄL 6/11 och olika uträkningar säger olika datum så om jag har BF slutet av Juli eller början av Augusti verkar lite oklart. Hoppas jag får vara med här ändå :D
Nej, bara dom som är med i gruppen ser vad som skrivs. Ingen annan än de som är med i gruppen kan ens se gruppen. Den går inte att söka efter. Helt hemlig!
Skulle jättegärna vilja vara med i en hemlig facebookgrupp :)
För att bli tillagd behövs din mailadress, den du använder på Facebook. Sedan får du ett mail med en länk
kihn84@hotmail.com
Jätte tacksam om jag kan få bli tillagd <3
Nu e jag orolig..är på bim +3 och kissade på stickan efter att bara hållt urinen inne i 2h ca..men strecket e lika svagt som för 6dagar sedan.. Vet att man ska hålla i minst 3-4h..samt att mitt hcg är som starkast runt 11.00.
Jag var ju också prolog. Men testen kan visa svagt, och hcg fortfarande öka. Jag testade idag igen och fick ett lite starkare streck, men inte superstarkt, och HCG i blodet var på 203.