• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • beso

Nu e jag orolig..är på bim +3 och kissade på stickan efter att bara hållt urinen inne i 2h ca..men strecket e lika svagt som för 6dagar sedan.. Vet att man ska hålla i minst 3-4h..samt att mitt hcg är som starkast runt 11.00.

Vad tror ni är det kört är livrädd nu! :( :(

• Sosarora

Hej hopp plussade svagt förra veckan och fick + på digitalt idag. Hade ÄL 6/11 och olika uträkningar säger olika datum så om jag har BF slutet av Juli eller början av Augusti verkar lite oklart. Hoppas jag får vara med här ändå :D

• Sosarora
    Zora skrev 2017-11-19 18:57:39 följande:

Nej, bara dom som är med i gruppen ser vad som skrivs. Ingen annan än de som är med i gruppen kan ens se gruppen. Den går inte att söka efter. Helt hemlig!

Skulle jättegärna vilja vara med i en hemlig facebookgrupp :)
  • Zora
    Sosarora skrev 2017-11-20 10:19:22 följande:

Skulle jättegärna vilja vara med i en hemlig facebookgrupp :)

För att bli tillagd behövs din mailadress, den du använder på Facebook. Sedan får du ett mail med en länk
  • Zarina
    beso skrev 2017-11-20 11:04:53 följande:

Nu e jag orolig..är på bim +3 och kissade på stickan efter att bara hållt urinen inne i 2h ca..men strecket e lika svagt som för 6dagar sedan.. Vet att man ska hålla i minst 3-4h..samt att mitt hcg är som starkast runt 11.00.

Var det samma märkes test? Och är det verkligen lika svagt, eller kan det vara din nervositet som förvränger det lite och det i själva verket är starkare? I princip stiger ju hcg varannan/var tredje dag, men säkert olika mycket för olika människor. En aning starkare tycker man ju nog det borde ha blivit på 6 dagar. Men ett plus är alltid ett plus, och så länge man inte blöder eller har ont är det säkert ingen fara! :)
  • Tumvante
    beso skrev 2017-11-20 10:04:53 följande:

Jag var ju också prolog. Men testen kan visa svagt, och hcg fortfarande öka. Jag testade idag igen och fick ett lite starkare streck, men inte superstarkt, och HCG i blodet var på 203.
  • beso
    Tumvante skrev 2017-11-20 12:50:34 följande:

Jag var ju också prolog. Men testen kan visa svagt, och hcg fortfarande öka. Jag testade idag igen och fick ett lite starkare streck, men inte superstarkt, och HCG i blodet var på 203.

Snälla berätta hur tidigt d varit när du testat de olika gångerna o resultaten! Att det iaf har ökat lite är ju jättebra! Som jag sagt tidigare har jag läst att testresultaten kan skilja de två första veckorna enligt en sida dom säljer gravtest på. Men när det händer en själv så kan man liksom inte ta det till sig..blir super paranoid..
Svar på tråden Bf juli 2018