• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Atines

Jag har 2 barn (14 och 10år) sen tidigare med en annan man.. jag och sambon har varit tillsammans i 6år. Skulle inte bli några barn då han inte ville.. dock ändrade han sig och snabbt gick det sen. Xlutade med p-piller och hade en mens. Sen plussade jag 5 dagar innan beräknad mens.. så här blir det en liten sladdis! Är överlycklig.. kunde inte ha hittat en bättre man att få barn med..

• Baraentilligen

Stort grattis till alla plus! Själv tror jag att jag hade äl idag så bara temperaturen stiger nu så börjar den långa väntan...

• MammaMia1012
    Atines skrev 2017-12-12 19:49:48 följande:

Jag har 2 barn (14 och 10år) sen tidigare med en annan man.. jag och sambon har varit tillsammans i 6år. Skulle inte bli några barn då han inte ville.. dock ändrade han sig och snabbt gick det sen. Xlutade med p-piller och hade en mens. Sen plussade jag 5 dagar innan beräknad mens.. så här blir det en liten sladdis! Är överlycklig.. kunde inte ha hittat en bättre man att få barn med..

Vilken solskenshistoria <3 Jättegrattis!
  • MammaMia1012
    Baraentilligen skrev 2017-12-12 20:29:11 följande:

Stort grattis till alla plus! Själv tror jag att jag hade äl idag så bara temperaturen stiger nu så börjar den långa väntan...

Ständigt denna väntan!

Vet inte om jag ska våga mig på att testa innan helgen eller om jag ska vänta...
  • Atines
    MammaMia1012 skrev 2017-12-12 20:42:58 följande:

Vilken solskenshistoria <3 Jättegrattis!

Tack så mycket.. jag är överlycklig.. :)
  • Anotherone

Grattis till alla som fått positiva besked!

Min sladdis är snart 7 månader nu... tiden går för fort!!

• Baraentilligen
    MammaMia1012 skrev 2017-12-12 20:44:10 följande:

Ständigt denna väntan!

Vet inte om jag ska våga mig på att testa innan helgen eller om jag ska vänta...

Först väntar man på äl (som för mig nu komska på dag 19 eftersom min cykel gått tillbaka till 32 dagar nu tydligen) och sen ska man vänta på bim. Det tar väldigt mycket energi! Hoppas man skulle få ett plus till julklapp nu... tänk att jag hade äl igår (antagligen) och att det kan synas på test redan i slutet av nästa vecka om det blir något! Egentligen inte lång tid men den känns ändå lång. Ska försöka ha mycket att göra nu innan jul :) Men vill veta före julaftons middagen så jag vet om jag vågar ta vin till maten ;)
  • MammaMia1012
    vwmamman skrev 2017-12-12 19:02:09 följande:

men va knasigt de blev skulle V en bild med

Vilket fint pluss grattis igen!
  • MammaMia1012
    Anotherone skrev 2017-12-12 21:46:38 följande:

Grattis till alla som fått positiva besked!

Min sladdis är snart 7 månader nu... tiden går för fort!!

Jag vet den går alldeles för fort! men det ör magiskt! <3
  • MammaMia1012
    Baraentilligen skrev 2017-12-13 06:22:29 följande:

Först väntar man på äl (som för mig nu komska på dag 19 eftersom min cykel gått tillbaka till 32 dagar nu tydligen) och sen ska man vänta på bim. Det tar väldigt mycket energi! Hoppas man skulle få ett plus till julklapp nu... tänk att jag hade äl igår (antagligen) och att det kan synas på test redan i slutet av nästa vecka om det blir något! Egentligen inte lång tid men den känns ändå lång. Ska försöka ha mycket att göra nu innan jul :) Men vill veta före julaftons middagen så jag vet om jag vågar ta vin till maten ;)

Ja men precis, det är ju bara det att man vill veta! Så spännande tänk om du får ett pluss på julafton! Bästa julklappen ever!!!

Här väntar och väntar jag på BIM... har beställt hem testa tidigt men inte fått dem än så vi får se när jag testar. Det är både och alltså, vill testa men vill inte bli besviken så nästan lättare att inte veta... gah blir galen så man velar fram och tillbaka!! Haha idag är det lucia och vi ska titta på luciatåg ikväll som barnen är med på, ska bli sååå mysigt!

Glad lucia alla <3
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?