• Anonym (Förbannad!)

McDonalds!!!!

Det var sista gången någonsin jag besökte McDonalds i Lidköping! Beställde via driven och som vanligt får man inte det man beställer! Innan har det varit fel dricka, fel dipp, chicken Nuggets istället för hot Wings osv..

Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? Jag anser att de sysslar med bedrägeri! Idag beställde jag hotwings, big Mac och company samt en happy meal med drickan 2 coca-cola och 1 fanta.

Tror ni man fick med sig skiten man beställt?

NEJ! De hade glömt hamburgaren i happy mealen och vi fick sprite istället för fanta och big Mac var torr som öken. Vad fan är detta? Skärpning McDonalds!!

Någon annan som råkat ut för detta elände??

• Svar på tråden McDonalds!!!!
  • Anonym (Hmm)
    Mariell8 skrev 2017-11-20 21:32:19 följande:

Så varför svarade du då?

Varför jag svarade??
  • Mariell8
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-20 21:39:00 följande:

Varför jag svarade??

Varför svarar du på något som inte är riktat åt dig?
  • Johnnyorange

Arbetsförhållandena är tyvärr för stressiga för att man ska kunna göra allt perfekt. Det finns inte alltid tid till att dubbelkolla. Har tidigare jobbat på Mcdonalds.

• Anonym (Hmm)
    Johnnyorange skrev 2017-11-21 08:27:56 följande:

Arbetsförhållandena är tyvärr för stressiga för att man ska kunna göra allt perfekt. Det finns inte alltid tid till att dubbelkolla. Har tidigare jobbat på Mcdonalds.

La du könshår i maten då? Eller nått annat??
  • Johnnyorange
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-21 08:32:37 följande:
    La du könshår i maten då? Eller nått annat??
    Nej så lågt sjönk jag aldrig, jag sa upp mig istället eftersom jag hatade jobbet.
  • nevermind
    Johnnyorange skrev 2017-11-21 08:27:56 följande:

Då hade ni en dålig chef. Jag har också jobbat på McDonalds, det var suveränt.
  • Anonym (Hmm)
    nevermind skrev 2017-11-21 09:02:45 följande:

Då hade ni en dålig chef. Jag har också jobbat på McDonalds, det var suveränt.

Spottade du i maten då???
  • Anonym (misse)

Skyll er själva som äter på McDonald's!

• Anonym (Hmm)

Fan va människor är korkade eller naiva som inte förstår det.

• nevermind
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-21 09:09:56 följande:
    Spottade du i maten då???
    Öh, nä.
Svar på tråden McDonalds!!!!