• Anonym (Förbannad!)

McDonalds!!!!

Det var sista gången någonsin jag besökte McDonalds i Lidköping! Beställde via driven och som vanligt får man inte det man beställer! Innan har det varit fel dricka, fel dipp, chicken Nuggets istället för hot Wings osv..

Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? Jag anser att de sysslar med bedrägeri! Idag beställde jag hotwings, big Mac och company samt en happy meal med drickan 2 coca-cola och 1 fanta.

Tror ni man fick med sig skiten man beställt?

NEJ! De hade glömt hamburgaren i happy mealen och vi fick sprite istället för fanta och big Mac var torr som öken. Vad fan är detta? Skärpning McDonalds!!

Någon annan som råkat ut för detta elände??

• Svar på tråden McDonalds!!!!
  • AmericanMommy

Varför äter ni ens på McDonalds? Så ohälsosamt, och deras personal har hemska vilkor. Skulle aldrig stödja dom.

• Johnnyorange
    nevermind skrev 2017-11-21 09:02:45 följande:
    Då hade ni en dålig chef. Jag har också jobbat på McDonalds, det var suveränt.
    Stämmer! Mycket dålig chef.
  • nevermind
    AmericanMommy skrev 2017-11-21 13:16:37 följande:

Varför äter ni ens på McDonalds? Så ohälsosamt, och deras personal har hemska vilkor. Skulle aldrig stödja dom.

Hur menar du? Vadå för villkor?
  • Anonym (Klara)

Laga all mat hemma så får man den som man vill ha och slipper bli besviken.

Hur mycket näring är det i macdonalsmaten ?

Inte mycket gör egna hamburgare istället nyttigare och billigare.

Macdonals är för alla slöa människor..

• Anonym (Nova)

Varje gång det blir fel ringer jag bara och säger det, så får man kompensering. Har aldrig varit något problem, gillar dock Max mycket bättre. Bättre och mer välgjord mat, finns hälsosammare alternativ och är godare. Det enda som är godare på McDonalds är nuggets och hot wings. :) 

• AmericanMommy
    nevermind skrev 2017-11-21 14:13:26 följande:

Hur menar du? Vadå för villkor?

I USA är det många som har bojkottat McD. De betalar jättedålig lön som ej går att leva på, de ger inte sin personal sjukförsäkring, pension etc. Även om du äter på McD i Sverige så stödjer du ett sådant företag.

Dessutom är maten inte bra för hälsan.
  • Anonym (Hela tiden.)

Äter knappt på McDonald's längre, bara min dotter som vill äta där ibland och vartenda gång blir det fel. Vill jag ha kaffe med mjölk så får jag ställa mig i kön TRE GÅNGER innan jag får mjölk i, leksaker fattas ALLTID, och ja, jag förväntar mig att få leksaker när jag betalat för det! Köpte dipp en gång som jag fick betala extra för, får inte dippen och får till svar att det ingår inte i mealet, så jag fick inte dippen som jag betalat för, trots att jag hade kvitto. Sen ville jag ha milkshake en gång till ett meal och fick till svar att jag inte kunde ta den i mealet, jag skulle alltså behöva köpa en läsk till mealet och en milkshake sidan om. Vill man ha kycklingburgare i sitt happy meal så tar de extra betalt för kycklingburgaren men drar inget för cheeseburgaren som de plockar bort, tror det blir 43 kr för ett happy meal, fast detta händer bara på Väla.

Och sen har vi vissa fall där vi vill ha en specifik leksak och frågar om det, men det blir ändå alltid fel, och som sagt, många gånger har jag inte ens fått någon leksak.

Så nu blir det som sagt inte McDonalds så ofta, köper till dottern ibland men det blir fel då också. Jag vill informera om att jag är aldrig otrevlig mot personalen, så jag inte blir anklagad för något sånt.

• Aniiee
    AmericanMommy skrev 2017-11-21 15:27:15 följande:
    I USA är det många som har bojkottat McD. De betalar jättedålig lön som ej går att leva på, de ger inte sin personal sjukförsäkring, pension etc. Även om du äter på McD i Sverige så stödjer du ett sådant företag.

Dessutom är maten inte bra för hälsan.
    USA är inte Sverige. vi har arbetslagar och fack här...... Man kan lika gärna säga att svenska mcdonalds, genom sin rena existens, kämpar för bättre villkor i USA (vilket faktiskt har hänt.....)
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Lord Hans
    Anonym (Förbannad!) skrev 2017-11-20 16:12:46 följande:

Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? 

Vad är det för jävla idioter som äter på McDonalds är nog också en fråga du borde ställa dig? Vet du inte vilken jävla skit som säljs där?
  • Mariell8
    AmericanMommy skrev 2017-11-21 13:16:37 följande:

Speciellt ohälsosamt är det faktiskt inte.
Svar på tråden McDonalds!!!!