• Anonym (Förbannad!)

McDonalds!!!!

Det var sista gången någonsin jag besökte McDonalds i Lidköping! Beställde via driven och som vanligt får man inte det man beställer! Innan har det varit fel dricka, fel dipp, chicken Nuggets istället för hot Wings osv..

Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? Jag anser att de sysslar med bedrägeri! Idag beställde jag hotwings, big Mac och company samt en happy meal med drickan 2 coca-cola och 1 fanta.

Tror ni man fick med sig skiten man beställt?

NEJ! De hade glömt hamburgaren i happy mealen och vi fick sprite istället för fanta och big Mac var torr som öken. Vad fan är detta? Skärpning McDonalds!!

Någon annan som råkat ut för detta elände??

• Svar på tråden McDonalds!!!!
  • Freijah

Enda gången min beställning blivit fel så hade jag beställt två cheeseburger meny och en liten nuggets, fick 3 cheeseburgare och en mellan nugget. Tack o tack sa jag :)

• Anonym (Hmm)

Jag fick ett par könshår i hamburgaren en gång! Tyckte det var lite konstigt när han i köket flinade när han gjorde burgaren. Dom fick en utskällning och jag fick tillbaka pengarna och en ursäkt.

• Mariell8

Vad sa de när du påpekade felen?

• Anonym (Hmm)
    Mariell8 skrev 2017-11-20 19:23:49 följande:

Vad sa de när du påpekade felen?

Hon i kassan blev chockad men hon förstod nog att det var nått konstigt, för han som stod i köket duckade och gömde sig. Hon visste inte riktigt vad hon skulle säga men hon sa att han var ny i köket och sen sa hon att hon skulle prata med sin chef om det som hänt. Hoppas han fick sparken.
  • klyban

Där jag är får jag aldrig fel, men väl en gång fick jag 10:- för lite.
    Men det visste han i kassan, så den fick jag tillbaka.

hur många meter var det?
  • Mariell8
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-20 19:36:05 följande:

Hon i kassan blev chockad men hon förstod nog att det var nått konstigt, för han som stod i köket duckade och gömde sig. Hon visste inte riktigt vad hon skulle säga men hon sa att han var ny i köket och sen sa hon att hon skulle prata med sin chef om det som hänt. Hoppas han fick sparken.

Varför skulld någon få sparken för att beställningar blivit fel? Det händer ibland att man får fel mat men det är inte något man får sparken för.

Fick ni rätt man när du påpekade felet?
  • Anonym (Hmm)
    Mariell8 skrev 2017-11-20 19:51:26 följande:

Varför skulld någon få sparken för att beställningar blivit fel? Det händer ibland att man får fel mat men det är inte något man får sparken för.

Fick ni rätt man när du påpekade felet?

Det jobbade bara en man som gjorde hamburgarna då, och JA han borde få sparken när han lägger könshår i maten. Tycker du att han skulle få jobba kvar??
  • Mariell8
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-20 20:26:26 följande:

Det jobbade bara en man som gjorde hamburgarna då, och JA han borde få sparken när han lägger könshår i maten. Tycker du att han skulle få jobba kvar??

Könshår?

Det skrev du inte något om i trådstarten.
  • Anonym (Hmm)
    Mariell8 skrev 2017-11-20 20:53:38 följande:

Könshår?

Det skrev du inte något om i trådstarten.

Det var inte jag som startade tråden, jag skrev om min händelse på mc Donalds och då skrev jag om just (könshår)
  • Mariell8
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-20 21:30:11 följande:

Det var inte jag som startade tråden, jag skrev om min händelse på mc Donalds och då skrev jag om just (könshår)

Så varför svarade du då?
Svar på tråden McDonalds!!!!