• Anonym (Förbannad!)

McDonalds!!!!

Det var sista gången någonsin jag besökte McDonalds i Lidköping! Beställde via driven och som vanligt får man inte det man beställer! Innan har det varit fel dricka, fel dipp, chicken Nuggets istället för hot Wings osv..

Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? Jag anser att de sysslar med bedrägeri! Idag beställde jag hotwings, big Mac och company samt en happy meal med drickan 2 coca-cola och 1 fanta.

Tror ni man fick med sig skiten man beställt?

NEJ! De hade glömt hamburgaren i happy mealen och vi fick sprite istället för fanta och big Mac var torr som öken. Vad fan är detta? Skärpning McDonalds!!

Någon annan som råkat ut för detta elände??

• Svar på tråden McDonalds!!!!
  • Lord Hans
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-20 18:23:27 följande:

En kompis till mig fick sperma i sin burgare från mc donald. Jag äter aldrig där mer!

Japp, den där myten har man hört om varenda snabbhak och varenda turkpizzeria som finns. Alltid är det en "kompis" som varit med om det. Du kanske ska börja tänka efter själv ibland också? Allt som sägs behöver inte vara sant.
  • Mandel

Har slutat äta på McD eftersom de inte serverar svenskt kött. Vill inte ha i mig en massa antibiotika och hormoner i onödan
    Innan jag slutade så har jag aldrig haft några större problem med deras service.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Hela tiden.)
    Lord Hans skrev 2017-11-21 16:01:24 följande:

Japp, den där myten har man hört om varenda snabbhak och varenda turkpizzeria som finns. Alltid är det en "kompis" som varit med om det. Du kanske ska börja tänka efter själv ibland också? Allt som sägs behöver inte vara sant.

Denna person har en kompis som fått sperma i maten och samtidigt själv fått könshår i sin.. Vilken otur!

Jag är inte heller nöjd med servicen på McDonald's, men man behöver ju inte överdriva.
  • AmericanMommy
    Mariell8 skrev 2017-11-21 15:55:47 följande:

Speciellt ohälsosamt är det faktiskt inte.

Eh, jo det är ohälsosamt att äta det mesta på McDonalds. Men de har säkert några saker som inte är så dåliga, som t ex sallad och färsk frukt men jag utgår ifrån att du äter hamburgare med pommes där och det är inte speciellt nyttigt.
  • klyban
    AmericanMommy skrev 2017-11-21 17:47:02 följande:
    Eh, jo det är ohälsosamt att äta det mesta på McDonalds. Men de har säkert några saker som inte är så dåliga, som t ex sallad och färsk frukt men jag utgår ifrån att du äter hamburgare med pommes där och det är inte speciellt nyttigt.
    Skippar man pommes och läsk, så är det är det inget att  tänka på.
    hur många meter var det?
  • Mariell8
    AmericanMommy skrev 2017-11-21 17:47:02 följande:

Hamburgare kch pommes är inte onyttigt. Pommes är potatis vilket inte är inyttigt. Läsk är inte heller onyttigt i måttliga nöngser.
  • Anonym (?)
    Mandel skrev 2017-11-21 17:29:28 följande:

Har slutat äta på McD eftersom de inte serverar svenskt kött. Vill inte ha i mig en massa antibiotika och hormoner i onödan

Innan jag slutade så har jag aldrig haft några större problem med deras service.

Är inte allt deras kött svenskt?
  • Anonym (?)
    Mandel skrev 2017-11-21 17:29:28 följande:

Never mind, kollade upp och det verkar som att endast 45% av nötköttet är svenskt
  • elyse

Det du har skrivit ihop skickar du till kundtjänst via McDonalds hemsida. Du skriver datum och tid du var där. Det blir faktiskt vidarebefordrat till rätt ansvarig person. Förmodligen får du någon form av ersättning också.

• Anonym (B)
    Anonym (?) skrev 2017-11-21 20:53:31 följande:

Never mind, kollade upp och det verkar som att endast 45% av nötköttet är svenskt

Oj jag trodde också det var svenskt! Brukar inte de typ skylta om det? Eller blandar jag ihop med max..?
  • Mascaraklumpar

Vi äter på McDonalds då och då och det blir fel ca 50% av gångerna. Ju mer ovanliga kombinationer man beställer desto oftare blir det fel - ett happy meal med plusmeny har t.ex. blivit ett vanligt happy meal 100% av gångerna vi testat.

När vi kör med drive-in brukar jag alltid kolla igenom att allt är rätt innan vi kör iväg från luckan, så att vi slipper gå in och säga till.

• Nomanisanisland
    Anonym (Förbannad!) skrev 2017-11-20 16:12:46 följande:

Det var sista gången någonsin jag besökte McDonalds i Lidköping! Beställde via driven och som vanligt får man inte det man beställer! Innan har det varit fel dricka, fel dipp, chicken Nuggets istället för hot Wings osv..

Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? Jag anser att de sysslar med bedrägeri! Idag beställde jag hotwings, big Mac och company samt en happy meal med drickan 2 coca-cola och 1 fanta.

NEJ! De hade glömt hamburgaren i happy mealen och vi fick sprite istället för fanta och big Mac var torr som öken. Vad fan är detta? Skärpning McDonalds!!

Ät riktig mat, problem solved.
  • Kirenaj68
    Anonym (Förbannad!) skrev 2017-11-20 16:12:46 följande:

Ja. Livet suger verkligen. Svälten bland barnen i Afrika är ju en smal sak i jämförelse med fel mat på Donken......Om nu allt är skit och elände där, varför går du då dit?
  • Mandel
    Anonym (B) skrev 2017-11-21 21:10:30 följande:
    Oj jag trodde också det var svenskt! Brukar inte de typ skylta om det? Eller blandar jag ihop med max..?
    Max är svenskt kött och även kyckling dock holländsk potatis. De hävdar att den svenska inte har rätt stärkelsehalt

McD kör istället med att det är 100% nötkött i deras burgare, men det var för ett tag sedan de körde med den. Nu kör de mer att de samarbetar med svenska bönder.
    Men jag har för mig att även deras pommes är från Holland.
    Har för mig att morötterna är svenska, men sedan vet jag inte vad som mer är svenskt...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • The Knight

Det saknades dip i min beställning samt jag blev felaktig debiterad för en hamburgare. Jag besökte platsen (Hässleholm) sammanlagd 5 ggr, och det hände 1 gång. Det ger 20% fel... Hmmm...

• Nomanisanisland
    Kirenaj68 skrev 2017-11-22 10:09:46 följande:
    Ja. Livet suger verkligen. Svälten bland barnen i Afrika är ju en smal sak i jämförelse med fel mat på Donken......Om nu allt är skit och elände där, varför går du då dit?

Ja, skulle vara mer orolig över vad de försöker sälja in som mat.
  • klyban
    Kirenaj68 skrev 2017-11-22 10:09:46 följande:
    Men nog var nog inte tanken med TS att lösa alla världens länders matproblem, vad de nu må vara.
    hur många meter var det?
Svar på tråden McDonalds!!!!